استفاده از ظرفیت دانش بنیان‌ها نقطه قوت وزارت نیرو است

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها از جمله نقاط قوت وزارت نیرو است، افزود: وزارت نیرو در دو سال اخیر عملکرد بسیار موفقی در حوزه مدیریت مصرف آب و برق از خود بر جای گذاشته است.

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنیای سرمایه‌گذاری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، “غلامحسین اسماعیلی” با حضور در غرفه وزارت نیرو در نمایشگاه روایت خدمت که به مناسبت هفته دولت در حال برگزاری است، گفت: دولت سیزدهم طی دو سال گذشته تلاش کرده است تا با روحیه جهادی در خدمت مردم کشور باشد و اقدامات موثری و مفیدی در حوزه‌های مختلف به ثبت رسانده است.
رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه نمایشگاه روایت خدمت تلاش دارد تا بخشی از خدمات دولت و نه همه آن را به تصویر بکشد، ادامه داد: آنچه در فعالیت‌های بسیاری از نهاد‌های دولتی از جمله وزارت نیرو در این دو سال مشهود بوده است، تکیه و تمرکز فراوان بر روی فعالیت‌های دانش بنیان است که علاوه بر کاهش مصرف می‌تواند به افزایش تولید و کاهش مصرف ارز کمک شایانی بکند.
اسماعیلی با تاکید بر اینکه اثر استفاده از فناوری‌های نوین بر فعالیت‌های وزارت نیرو نمایان است، اضافه کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت دانش بنیان‌ها از جمله نقاط قوت وزارت نیرو در دولت سیزدهم است.
وی در ادامه گفت: وزارت نیرو در دو سال اخیر عملکرد بسیار موفقی در حوزه مدیریت مصرف آب و برق از خود بر جای گذاشته است که نتیجه آن عبور بدون خاموشی از تابستان سال ۱۴۰۱ و سال ۱۴۰۲ است.
اسماعیلی با تقدیر از عملکرد وزارت نیرو در حوزه اختصاص سیاست‌های تشویقی برای تشویق شهروندان برای کاهش مصرف آب و برق اظهار داشت: تلاش برای کاهش مصرف انرژی در کشور را باید از دو مسیر فرهنگ@سازی و نیز بهبود راندمان وسایل و لوازم برقی مورد استفاده پیش ببریم.
رئیس دفتر رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راندمان مطلوب نیروگاهی کشور نسبت به میانگین‌های جهانی بیان کرد: از آنجایی که ما مردم خودمان را شایسته بهترین‌ها می‌دانیم، تلاش داریم تا در همه بخش‌ها با حداکثر توان و انرژی در خدمت مردم باشیم و امیدواریم بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای مردم کشورمان باشیم.

انتهای‌پیام/

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات