اسحاقی: ریشه غول هفت سری که مانع خودرو دار شدن مردم می‌شود کجاست؟

نماینده قائنات در مجلس گفت: اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی می تواند سفره خانواده ای را دوباره پهن کند؛ ما حق نداریم با تصمیمات خود، گوشت و مرغ و روغن و برنج را از سفره های مردم حذف کنیم.

به گزارش دنیای سرمایه گذاری آنلاین به نقل از ایسنا، سلمان اسحاقی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) در تذکری گفت: خیانت این بود که در روزهای آخر سال با سومدیریت به اعتماد بزرگترین سرمایه تعلیم و تعلم کشور خدشه وارد شد؛چرا نسبت به محاکمه خائنین بی توجهیم که این بی تفاوتی باعث رنجش مردم می شود.

وی همچنین مهار تورم و رشد تولید را حکم شرعی خواند و گفت: به تیم اقتصادی دولت هشدار می دهم؛ به والا  اگر در تصمیماتتان تورم دیگری به مردم تحمیل کنید خیانت کرده اید. اگر سفره مردم را کوچکتر از این کنید و فکری به حال طبقه متوسط و ضعیف نکنید، در مقابل امام زمان(عج) ایستاده‌اید. قرار نبود سختی و فشار اصلاحات اقتصادی به طبقه ضعیف تحمیل شوند. مجلس برای جلوگیری از این واقعه سخت، کالابرگ را پیش بینی کرد اما چرا دولت به تکلیف قانونی اش عمل نمی کند؟

اسحاقی اضافه کرد: سفره های مردم نه تنها کوچک شده که به دلیل گرانی و خشکسالی و نبود نهاده های دامی، سفره ها جمع شده است؛ اجرای طرح کالابرگ می تواند سفره خانواده ای را دوباره پهن کند. حق نداریم با تصمیمات خود، گوشت و مرغ و روغن و برنج را از سفره های مردم حذف کنیم.

وی در تذکری دیگر  از حذف موضوع واردات خودرو با عمر کمتر از پنج سال از بودجه ۱۴۰۲ انتقاد کرد و افزود: شرایط تامین خودرو و کیفیت آن در کشور جنایت است. تصمیمات در این حوزه داغ بر دل مردم گذاشته و واردات خودرو به نفع خودروسازان و گروهی خاص تصمیم گیری می شود. ریشه این غول هفت سر کجاست که هر تصمیمی در کشور برای خودرو دار شدن مردم می گیریم مانع می شود و با وقاحت روز به روز قیمت را افزایش و شرایط را ظالمانه تر می کند؟

وی افزود: این چه شرطی است که مردم برای خودرودار شدن مجبور می شوند پول بلوکه کنند و بعد از آنکه شرایط را نمی توانند اخذ کنند، برای گرفتن همان خودرو دچار مشکل می شوند.

این نماینده مجلس در پایان گفت: از همین حالا به فکر نهاده های دامی باشیم و اگر این کار را نکنیم به ولله قسم با کمبود گوشت مرغ و گوشت قرمز مواجه می شویم.

منبع:ایسنا

انتهای پیام

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات