افزایش خدمات بانک توسعه تعاون در کیش

با توافق سازمان منطقه آزاد کیش و بانک توسعه و تعاون، سقف اختیارات شعبه این بانک در جزیره کیش در حوزه تسهیلات، اعتبارات، صدور اعتبارات اسنادی، ضمانت‌نامه‌ها و اوراق بدهی افزایش می‌باید.

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنیای سرمایه‌گذاری آنلاین به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در نشست رحیم سرهنگی با محمد‌شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون که عصر چهارشنبه در حاشیه نشست های تخصصی نمایشگاه اینوکس در مرکز همایش های بین المللی برگزار شد؛ طرفین علاقمندی خود را جهت ادامه تعاملات سازنده و گسترش همکاری ها اعلام داشتند.

در این نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به ظرفیت های خوب بانک توسعه و تعاون و همکارهای این بانک با تعاونی های مطرح و بزرگ کشور گفت: معرفی بسته های سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش به تعاونی های موفق، تامین مالی، ایجاد بستر لازم برای رشد و فعالیت آنان در کنار مشارکت طرفین در پروژهای مختلف، فصل تازه ای از همکاری های دوجانبه را رقم خواهد زد.

رحیم سرهنگی با بیان این که هدف سازمان منطقه آزاد کیش جذب سرمایه گذاری در حوزه های گردشگری، فناوری ارتباطات و اطلاعات، مالی و صنایع دریا محور است؛ افزود: جزیره کیش در این حوزه ها مزیت رقابتی و نسبی دارد و آمادگی داریم در حوزه های توسعه تکنولوژی، حوزه های نوآوری و شرکت های دانش بنیان مشارکت کنیم.

بر اساس این گزارش در این نشست با توافق سازمان منطقه آزاد کیش و بانک توسعه و تعاون، مقرر شد شعبه این بانک در جزیره کیش برای تسریع و تسهیل در ارائه خدمات اعتباری و بانکی به شعبه ممتاز ارتقا یابد. با عملیاتی شدن این تصمیم و تصویب آن در هیات مدیره بانک توسعه و تعاون، سقف اختیارات این شعبه در حوزه تسهیلات، اعتبارات، صدور اعتبارات اسنادی، ضمانت نامه و اوراق بدهی افزایش می یابد.

همچنین محمد ‌شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه و تعاون در این نشست با اشاره به دامنه فعالیت گسترده سازمان منطقه آزادکیش و ظرفیت های عملیاتی بان۸ ظ(ک توسعه تعاون در کشور و نیز شناخت و آگاهی رحیم سرهنگی به ماموریت های بان!ک و دیدگاه مثبتی که به بخش تعاون مقوله تعاون دارند؛ گفت: طرفین، ماموریت های مشترکی در حوزه اقتصاد، حمایت ازظد۸۸ تولید و اشتغال دارند که با بسط و گسترش ارتباط، تعامل و همکاری های دوجانبه فعلی می توانیم به اقتصاد کشور کمک کنیم.

مدیرعامل بانک توسعه و تعاون بر حمایت این بانک از تعاونی ها،کارآفرینان و تولید کنندگان این منطقه تاکید کرد و از حمایت مالی این بانک در تکمیل پروژه مسکونی تعاونی رانندگان حمل و نقل عمومی کیش با ۱۲۴۸ واحد خبر داد و افزود: آمادگی داریم در قالب تفاهم نامه، تسهیلات مناسبی را برای سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت تابعه،کارآفرینان و فعالان اقتصادی کیش از محل تلفیق منابع داخلی بانک و سپرده گذاری مشتریان پرداخت کنیم.

انتهای‌پیام/

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات