آمار استخراج بیت کوین در ماه مارس؛

افزایش چشمگیر نرخ هش بیت کوین و درآمد ماینرها

طبق آمار، ۴۴۹۸ بلاک در ۳۰ روز گذشته استخراج شده که طی ماه گذشته ۲۸۱۱۲ بیت کوین جدید ایجاد کرده است. میانگین هش‌ریت شبکه بیت‌کوین در دو هفته گذشته حدود ۳۴۱ اگزاهش در ثانیه (EH/s) بوده است. همچنین استخرهای ماینینگ Foundry USA و Antpool تسلط خود را بر سایر استخرها حفظ کردند و ۵۲.۸۷٪ از هش ریت جهانی در ماه مارس را به خود اختصاص دادند.

 ماینرهای بیت کوین ماه بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند، درآمد کسب شده ماینر ها در این ماه بیشتر از هر ماه دیگر از ژوئن ۲۰۲۲ بوده است.

 در ۳۰ روز گذشته، ۴۴۹۸ بلاک کشف شد و استخراج کنندگان بیت کوین ۷۳۴.۷۸ میلیون دلار درآمد کسب کردند.

افزایش چشمگیر نرخ هش بیت کوین و درآمد ماینرها

پنج استخر برتر ماینینگ بر اساس هشریت در ماه مارس

آمارهای ماه مارس همچنین نشان می دهد که استخراج کنندگان بیت کوین تقریباً ۲۲.۶۶ میلیون دلار درآمد از کارمزد تراکنش به دست آورده اند.

افزایش چشمگیر نرخ هش بیت کوین و درآمد ماینرها

توزیع هشریت استخر های استخراج در ماه مارس ۲۰۲۳

مجموع درآمد استخراج بیت کوین مارس ۷۳۴ میلیون دلار نیز از ۶۲۷ میلیون دلار فوریه، ۶۰۱ میلیون دلار در ژانویه و ۴۷۷ میلیون دلار در دسامبر پیشی گرفت.

 از ۴۴۹۸ بلاک، بزرگترین استخر ماینینگ بر اساس هش ریت شبکه، استخر Foundry USA، ۱۴۶۸ بلاک یا ۹۱۷۵ بیت کوین جدید کشف کرد.

افزایش چشمگیر نرخ هش بیت کوین و درآمد ماینرها

درصد هشریت استخر Foundry در ماه مارس حدود ۳۲.۶۴٪ بود و در زمان انتشار این مطلب، قدرت استخراج بیت کوین این استخر ۱۰۵ EH/s است. Antpool در ماه مارس ۹۱۰ بلاک کشف کرد و ۵۶۸۷.۵۰ بیت کوین تولید کردند.

افزایش چشمگیر نرخ هش بیت کوین و درآمد ماینرها

استخرهای F2Pool، Binance Pool، Viabtc، BTC.com، Luxor و Braiins Pool پس از Foundry و Antpool قرار دارند. هفته گذشته، نرخ هش بیت کوین به محدوده ۴۰۰ EH/s رسید و در ۲۵ مارس ۲۰۲۳، به بالاترین حد خود یعنی ۴۱۴.۳۴ EH/s رسید.

با هش بسیار بالا و فواصل بلاک کمتر از میانگین ده دقیقه ای، انتظار می رود تغییر در سختی شبکه بعدی در ۶ آوریل ۲۰۲۳ رخ دهد.

سه سال پیش، نرخ هش بیت کوین از محدوده ۱۰۰ EH/s فراتر رفت و امروز ۲۴۰ درصد بیشتر از آن دوره است.

در آن زمان در آوریل ۲۰۲۰، کل درآمد استخراج شده توسط ماینرهای بیت کوین ۴۱۲.۴۲ میلیون دلار بود که هزینه تراکنش ها ۶.۰۷ میلیون دلار از کل آن را تشکیل می داد.

منبع:اقتصاد آنلاین

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات