امضای یک قرارداد و دو تفاهم‌نامه همکاری شرکت نفت مناطق مرکزی با شرکت‌های داخلی و خارجی

تکمیل و راه‌اندازی دستگاه‌های تقویت فشار گاز میدان چشمه‌خوش، توسعه فاز ۲ میدان مشترک دهلران و مطالعه توسعه میدان گازی ارم موضوع تفاهم‌نامه‌ها و قرارداد شرکت نفت مناطق مرکزی ایران بود.

به گزارش دنیای سرمایه‌گذاری آنلاین، در سومین روز از نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با شرکت‌های ایرانی و خارجی عصر امروز، جمعه، ۲۹ اردیبهشت‌ماه برای فعالیت‌های عملیاتی خود یک قرارداد و دو تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

بنا بر این گزارش، قرارداد تکمیل و راه‌اندازی دستگاه‌های تقویت فشار گاز میدان چشمه‌خوش و پایدار غرب به‌صورت قرارداد سرمایه‌گذاری EPCF به‌منظور تأمین خوراک ۳۱۰۰ NGL با مبلغ قرارداد ۵۲ میلیون و ۷۰۰ هزار یورو به مدت ۲۰ ماه امضا شد که شرکت مجری، پتروپالایش دهلران است.

در همین نشست، تفاهم‌نامه مطالعه توسعه فاز ۲ میدان مشترک دهلران با شرکت اکتشاف و تولید سروک آذر نیز با هدف افزایش تولید ۸ هزار بشکه‌ای نفت در روز با هزینه سرمایه‌گذاری حدود ۲۰۰ میلیون یورو امضا شد.

گفتنی است در این ارتباط، تفاهم‌نامه مطالعه توسعه میدان گازی ارم با شرکت گلوبال پتروتک کیش نیز با سرمایه‌گذاری یک شرکت چینی و با هدف تولید ۱۵ میلیون مترمکعب گاز در روز و هزینه سرمایه‌گذاری ۳۹۴ میلیون دلار به امضا رسید.

 

خبرنگار: سهیلا زمانی

 

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات