به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه گذاری آنلاین

بررسی سه طرح پژوهشی در نشست کمیته‌های راهبری طرح‌های پژوهشی بانک ملی ایران

بررسی سه طرح پژوهشی در نشست کمیته‌های راهبری طرح‌های پژوهشی بانک ملی ایران

هفتمین جلسه کمیته‌ راهبری طرح‌های پژوهشی بانک با هدف بررسی پروپوزال‌های پژوهشی پیشنهادی و ارائه دستاورد و نتایج طرح‌های پژوهشی خاتمه یافته با حضور محمد نجف زاده معاون برنامه‌ریزی و تحول، حسن کاظمی معاون منابع انسانی،حمیدرضا مختاریان معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات، مهدی سوهانیان رئیس اداره کل آموزش، حامدرضا فقیهیان رئیس اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک و سایر اعضای کمیته راهبری طرح‌های پژوهشی تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه گذاری و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این نشست ابتدا طرح پژوهشی «نهادینه سازی کاربردهای هوش مصنوعی در بانک ملی ایران» توسط مجری طرح از دانشگاه شهید بهشتی ارائه شد.

نجف زاده معاون برنامه‌ریزی و تحول در این نشست گفت: با توجه به ضرورت استفاده از هوش مصنوعی در کارکردهای بانک، ضروری است تا تدوین نقشه راه AI (هوش مصنوعی) بانک ملی ایران در دستور کار قرار گیرد.

مختاریان معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات نیز در این نشست با اشاره به اقدامات بانک در حوزه هوش مصنوعی بر اهمیت اجرای طرح مذکور و ضرورت فرهنگ‌سازی AI (هوش مصنوعی) در بدنه بانک تأکید کرد.

در ادامه نشست نتایج و دستاوردهای طرح پژوهشی “بررسی چالش‌های آموزش نسل‌های مختلف کارکنان بانک ملی” بعنوان یکی از طرح‌های خاتمه یافته برتر، توسط اداره کل آموزش ارائه شد و با توجه به تأکید مدیریت بانک بر کاربردی بودن نتایج‌، اقدامات و الزامات جاری سازی آن احصا شد.

کاظمی معاون منابع انسانی نیز در این نشست با تأکید بر اهمیت شناخت نسل‌های مختلف در بانک و اهمیت تقویت هوش بین نسلی مدیران، بیان کرد: هر یک از نسل‌های کشور دارای ویژگی‌های خاصی هستند که استفاده بهینه از آن‌ها در لایه‌های تصمیم‌گیری می‌تواند ضریب اطمینان آن تصمیم را افزایش دهد.

همچنین در این نشست، طرح  پژوهشی “تحلیل رفتار مشتریان بانک با هدف طراحی یک مدل پیش‌بینی رویگردانی مشتریان و ارائه استراتژی‌های حفظ آن‌ها” توسط مجری طرح از مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور ارائه شد.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات