بررسی فرصت های صنعت گردشگری ایران در “دنیای سرمایه‌گذاری”

به گزارش دنیای سرمایه گذاری آنلاین،در هفتاد و هفتمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” مهمترین موانع و راهکارهای رشد صنعت گردشگری ایران از سوی مدیران و صاحب‌نظران این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنیای سرمایه‌گذاری آنلاین، در بخش پرونده ویژه شماره  جدید این ماهنامه خمصاحبه‌هایی با محمدعلی فرخ‌مهر، رییس جامعه حرفه‌ای هتل، هتل آپارتمان، اقامتگاه سنتی و پانسیون تهران با عنوان “لازمه توسعه گردشگری، تغییر شرایط اقتصادی و اجتماعی است”، محمود مادرشاهیان، رییس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی با موضوع “می‌توانیم درآمد گردشگری را جایگزین نفت کنیم” و حسین دهار، رییس جامعه هتلداران استان بوشهر با عنوان “قیمت واحدهای اقامتی، متناسب با هزینه‌ها نیست” انجام شده است. همچنین در این بخش، گزارشی با موضوع “احیای قنات زارچ و مرمت سازه‌های معماری آن” منتشر شده است.

 

در بخش اقتصاد بازار هفتاد و هفتمین شماره از این نشریه نیز، یادداشت‌هایی با عنوان “ضرورت اصلاحات ساختاری و مدیریتی در بازار سرمایه” به قلم مجید محمدعلی‌زاده آرانی، “سالی سبز در انتظار بورس” نوشته حمید تهرانی و “سرگشتگی سرمایه‌ها در بازار سرمایه” به قلم سید ضیاءالدین خرمشاهی، به رشته تحریر درآمده است. مصاحبه با ابوالفضل آقادادی، مدیرعامل و مسعود طاهری، معاون برنامه‌ریزی و نوآوری بیمه کوثر با موضوع “۲۵۰۰۰ میلیارد ریال درآمد سرمایه‌گذاری در بیمه کوثر”، از دیگر مطالب این بخش است.

در بخش دنیای انرژی این شماره نیز گفت‌وگوهایی با عادل حیدری، مدیرعامل شرکت تعاونی قطران شهاب با عنوان “گسترش روابط خارجی، رونق اقتصادی را به ارمغان می‌آورد”، مجید چگنی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و یادداشتی با موضوع “تامین خوراک پتروشیمی‌ها با جمع‌آوری گازهای مشعل” و نیز، گزارشی از نوآوری فرآیند در مبین انرژی خلیج فارس با عنوان “بررسی و تحلیل سیستم بخار و مدیریت انرژی” به چاپ رسیده است.

در بخش دنیای خودرو هفتاد و هفتمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” مصاحبه‌هایی با علیرضا مفتاحی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان آذین الکترو ایده با عنوان “تاثیر قیمت خودرو بر آرامش اجتماعی”، نیما اسفندیاری، مدیر بخش تحقیق و توسعه شرکت آذین الکترو ایده با موضوع “تحقیق و توسعه، سرمایه‌گذاری است؛ نه هزینه” و حمیدرضا باریک‌بین، مدیرعامل شرکت صنعتی محورسازان ایران خودرو با عنوان “شرکت محورسازان ایران خودرو، رکورددار تولید و کیفیت شد” منتشر شده است. همچنین در این بخش یادداشتی توسط حسن کریمی سنجری، مدیر ارشد صنعت خودرو با موضوع “افزایش قیمت دولتی خودرو به نفع تولید یا بازار؟” به رشته تحریر درآمده است.

در بخش دنیای صنعت شماره جدید این ماهنامه نیز گفت‌وگوهایی با رضا مزینانی، مدیرعامل شرکت پویان فرم فلز خوارزمی با موضوع “سیاست‌های کلان اقتصادی باید متحول شود”، حمیدرضا گُلی، مدیر کارخانه شرکت پویان فرم فلز خوارزمی با عنوان “اهمیت ارتباط صنعت با شرکت‌های بین‌المللی” و میثم نصیری، مدیرعامل شرکت لابراتوار اخوی با موضوع “ضرورت چابک‌سازی نظام خدمات دولتی” انجام شده است. مطلبی با عنوان “رشدی امیدوارکننده برای صنعت لوازم خانگی” از دیگر مطالب چاپ شده در این بخش است.

در بخش اقتصاد کلان نشریه “دنیای سرمایه‌گذاری” نیز گفت‌وگویی با مهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با موضوع “نرخ دلار، تنها عامل افزایش نرخ تورم نیست” انجام شده است. همچنین در این بخش یادداشت‌هایی به قلم امیرمسعود امیرمظاهری، دانشیار گروه علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی با عنوان “ساماندهی کارآفرینی بین‌المللی، فرصتی برای اشتغال نیروی انسانی متخصص”، سارا نوری، مدرس دانشگاه با موضوع “آینده‌پژوهی، نیاز امروز سازمان‌ها” و مهدی کریمی تفرشی، رییس کارگروه کسب‌وکارهای جاده ابریشم سازمان ملل – یونسکو با عنوان “توسعه روابط تجاری با عربستان، جهشی برای اقتصاد ایران” به رشته تحریر درآمده است.

مصاحبه‌هایی با هنرمندان و کارآفرینان کشور از جمله خانم سپیده دیهیم‌فر، مدرس و نقاش هنرهای تجسمی و انتزاعی با موضوع “با استقبال از گالری‌ها به جامعه هنری دلگرمی دهید”، خانم سمیه یافتیان، اولین تولیدکننده تابلوهای دکوراتیو استیل در ایران با عنوان “تلاش و پشتکار، لازمه دستیابی به موفقیت است” و امیررضا طاهری، مدیر موسسه آموزشی کیسان با موضوع “ضرورت مشورت با مشاوران خبره برای انتخاب مسیر درست”، از دیگر مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” است که شما مخاطبان را به مطالعه آن دعوت می‌کنیم.

هفتاد و هفتمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در ۱۰۴ صفحه با قیمت ۲۰۰ هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری www.dsarmaye.ir از هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات