بررسی چالش‌های تولیدکنندگان آبزیان در شماره جدید “دنیای سرمایه‌گذاری”

در هفتادمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" مهمترین چالش‌های تولیدکنندگان آبزیان کشور توسط مدیران و صاحب‌نظران این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنیای سرمایه‌گذاری آنلاین، در بخش پرونده ویژه این شماره از ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” مصاحبه‌هایی با محمدسعید اسدی، مدیرعامل شرکت دنیای زیر آب با عنوان “ماهیان زینتی، ظرفیتی مناسب برای صادرات کشور”، اسماعیل مومنی، مدیرعامل شرکت آبزیان تجارت مطاف با موضوع “بی‌ثباتی سیاست‌های ارزی، صادرات میگو را کاهش می‌دهد”، محسن سرحدی، مدیرعامل شرکت پرهام صید روماک با عنوان “هیچ‌گونه نظارتی بر فروش ماهی نیست” و علی اکبر خدایی، دبیر اتحادیه تولید و تجارت آبزیان ایران با موضوع “فرهنگ تولید صادراتی آبزیان کشور را ارتقاء می‌دهیم” به چاپ رسیده است.

در بخش اقتصاد بازار هفتادمین شماره از این نشریه نیز مصاحبه‌ای با خانم زهرا صلاحی، مدیر نمایندگی کد ۱۶۷۳ بیمه سرمد با عنوان “برخی استارت‌آ‌پ‌ها رقابت ناسالم ایجاد می‌کنند”  منتشر شده است.  مطلبی با موضوع “شوخی تلخی به نام اقتصاد دیجیتال در کشور” به قلم علیرضا بزرگمهری، رییس انجمن شرکت‌های پرداخت الکترونیکی و یادداشتی با عنوان “سومین قانون بانکداری هم کارساز نیست” به قلم حمید تهرانی، از دیگر مطالب چاپ شده در این بخش است.

در بخش دنیای انرژی این شماره نیز گفت‌وگوهایی با احمد نیک‌روش، مدیرعامل شرکت مهندسی توان پژوهان فناور پاسارگاد با عنوان “بازار داخل را به جای چینی‌ها با ایرانی‌ها بدهیم”، پژمان اسدی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه به موضوع “کمبود نقدینگی، مهمترین چالش صنعت کشور” و حسین صابریان، رییس هیات مدیره شرکت دانش‌بنیان پارت آریا نیرو پانیر با عنوان “افزایش صادرات ایران در گروی تسهیل روابط بین‌المللی” انجام شده است.

در بخش دنیای خودرو هفتادمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” مصاحبه‌هایی با حمیدرضا زارع‌نژاد، عضو هیات مدیره گروه صنعتی آذرین البرز با موضوع “دریافت مطالبات از خودروسازان ۹ ماه به طول می‌انجامد” و سید احمد حسینی، رییس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات تهران با عنوان “افزایش نظارت دولت بر واردات و تولید قطعات یدکی ضرورت دارد” به چاپ رسیده است.

در بخش دنیای صنعت تازه ترین شماره از این ماهنامه نیز گفت‌وگوهایی با مصطفی حاجیلو، رییس هیات مدیره هلدینگ کیمیای نقش الماس با موضوع “دولت از مشاوران متخصص برای توسعه صنعت چاپ کمک بگیرد”، حسین احمدی، مدیرعامل شرکت صنایع چاپ مادرول با عنوان “ایران در تولید لیبل توان بالایی دارد” و احمد ابوالحسنی، رییس نمایشگاه صنعت چاپ و بسته‌بندی با موضوع “استقبال شرکت‌های چاپ و بسته‌بندی از نمایشگاه بین‌المللی ۲۹” منتشر شده است. همچنین در این بخش مصاحبه‌هایی با علیقلی حُسنی اعظمی، مدیرعامل شرکت کارتن‌سازی میهن با عنوان “فرسودگی ماشین‌آلات، چالش صنعت تولید کارتن”، مصطفی آملی، مدیرعامل مجتمع چاپ صبا با موضوع “کارکرد ماشین‌های چاپ در کشور بالای ۲۵ سال است” و بابک عابدین، رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران با عنوان “کیفیت بسته‌بندی ضامن بقاء در بازارهای جهانی” منتشر شده است.

در بخش اقتصاد کلان هفتادمین شماره از این نشریه نیز گفت‌وگوهایی با محسن صانعی یارندی، کارشناس ارشد ارتباطات و متخصص رسانه با عنوان “متاورس، فرصتی برای تجارت جهانی” و فریدون عباسی دوانی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با موضوع “ضرورت تدوین سیاست جایگزینی سوخت بنزین” انجام شده است. همچنین یادداشتی با موضوع “نیاز فوری کشور به یک دولت توسعه‌گرا” توسط حسین ساسانی، نظریه‌پرداز توسعه پایدار به رشته تحریر درآمده است.

“معرفی برترین صادرکنندگان جهانی غذاهای دریایی” و “آشنایی با گران‌ترین ماهی‌های تزئینی جهان” از مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” است که شما مخاطبان را به مطالعه آن دعوت می‌کنیم.

هفتادمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در ۱۰۰ صفحه از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه به نشانی www.dsarmaye.ir از هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات