تلاش ها برای کاهش قیمت رمز ارز ناکام ماند

بیت کوین به زیر ۲۵ هزار دلار نمی آید

با بازگشت نوسانات، بیت کوین کانال 25 هزار دلاری را رد کرد؛ در حالی که برای غلبه بر مقاومت 25000 دلاری تلاش می شود، اکنون ارز دیجیتال از از این سد عبور کرده است

با بازگشت نوسانات، بیت کوین کانال ۲۵ هزار دلاری را رد کرد؛ در حالی که برای غلبه بر مقاومت ۲۵۰۰۰ دلاری تلاش می شود، اکنون ارز دیجیتال از از این سد عبور کرده است اما ممکن است بیت کوین دوباره سقوط کند. با این حال بیت کوین به دلیل نوسانات قبل از وال استریت، عبور از مرز ۲۵ هزار دلاری جدید را قابل دستیابی می بیند، در این باره آخرین به روز رسانی بازار در ۲۱ فوریه نشان داد که قیمت به بالاترین حد خود در شش ماه گذشته رسیده است و آخرین تلاش برای کاهش قیمت از ۲۵۰۰۰ دلار، از حمایت چندانی برخوردار نشد و شکست خورد.
البته معاملات بیت کوین قبل از افتتاح وال استریت تسویه نشدند؛ داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که بیت کوین/دلار آمریکا در بیت استمپ به ۲۵۲۵۰ دلار رسید و پس از عبور قاطعانه از مرز ۲۵ هزار دلار، در بازه‌های زمانی به زیر ۲۴۷۵۰ دلار بازگشت و محدوده معاملاتی را در آخر هفته حفظ کرد. وال استریت در ۲۰ فوریه، بیت کوین با سه روز معامله خارج از ساعت مواجه شد که دارای نقدینگی کم تر و خطر بیشتر درباره حرکت های نوسانی بود. داده‌های Coinglass تأیید می‌کند که اینها تا حدی محقق شدند، زیرا تلاش‌ها برای شکستن بالاترین سطح هفته قبل کوتاه مدت بود و منجر به انحلال معامله های بلند مدت و کوتاه مدت شد. منابع نظارتی شاخص‌های مواد به ردیابی منبع نوسانات ناگهانی ادامه دادند و معامله‌گران نهنگ در صرافی‌ها تلاش می‌کردند بازار را با نقدینگی پیشنهادی و درخواستی به حرکت درآورند.
به‌روزرسانی محدوده تعیین‌شده توسط Notorious B.I.D.#FireCharts نشان می‌دهد که نقدینگی درخواستی تا ۲۶.۵ هزار دلار افزایش یافته است و به نظر می‌رسد نقدینگی در این محدوده به محدوده فعال #معاملاتی نفوذ می‌کند و مقاومت در برابر ۲۵ هزار دلار دوباره پر می‌شود. می‌خواهید قیمت‌های بیشتری را بالاتر از ۲۴ هزار دلار ببینید تا ۲۵ هزار دلار دوباره آزمایش کنید. pic.twitter.com/RW0MMxCuIl معامله‌گر محبوب Daan Crypto Trades ادامه داد: «۲۵۰۰ بیت کوین در سفارش‌های فروش بین ۲۴.۸ تا ۲۵.۳ هزار دلار در جفت BTC/USDT قرار داشت.
این که معامله گران خرده فروشی کریپتو ظرف مدت ۴ روز، به سود ۳۵۰.۶۸% در BONK دست یافتند ممکن است به این دلایل باشد که سفارشات فروش واقعی افزایش یافته، دستورات برای سرکوب قیمت برای تکمیل سفارشات کم اثر شده یا کاهش یافته و دستورهای کاهش قیمت هم موثر واقع نشده است. تاجر دیگر کریپتو تونی نیز در مورد احتمال غلبه بر مقاومت محتاط بود. در بخشی از توضیح توییتر آمده است: «ما یک بار دیگر در اینجا ۲۵۰۰۰ دلار را خرد می کنیم، اما این سؤال باقی می ماند که آیا قیمت ها بالاتر از آن منطقه مقاومت می ماند یا منحرف می شود و به پایین باز می گردد؟ در به‌روزرسانی یک نظریه موجود، Venturefounder، یکی از مشارکت‌کنندگان پلتفرم تحلیل زنجیره‌ای CryptoQuant، آزمایش مجدد سطوح پایین‌تر را قبل از ادامه صعودی بیت‌کوین پیش‌بینی کرد.
بیت کوین با بسته شدن هفتگی یا مرگ ماهانه با روند صعودی کلان مواجه می شود. او این را بر اساس شرایط بازار از اواسط سال ۲۰۲۱ استوار کرد، زمانی که BTC/USD به ترتیب در آوریل و نوامبر به بالاترین سطح تاریخ خود رسید. او استدلال کرد: «BTC ۲۵ هزار دلاری در جولای ۲۰۲۱ بسیار شبیه به ۳۱ هزار دلار است. بیت کوین ممکن است در یک «Fakeout» بالاتر از آن باشد، اما احتمالاً قبل از تثبیت، حمایت پایین‌تر را مجدداً آزمایش می‌کند و به روند صعودی از سر می‌گیرد.»
Venturefounder هشدار داد که رویدادهای کلان اقتصادی می‌توانند بیت کوین و کریپتو را به طور گسترده‌تری تضعیف کنند – بخشی از یک سری پیچیده از پیش‌بینی‌های منابع ارز دیجیتال برای سال آینده. Nifty News: PROOF کنفرانس NFT را لغو می کند، سازنده میم بیت کوین ۱۵۰ هزار دلار و بیشتر نقد می کند به گفته کوین رز، یکی از بنیانگذاران، کنفرانس معروف به “اثبات کنفرانس” که قرار بود در ماه می برگزار شود، به دلیل “علاقه کمتر از حد انتظار” لغو شده است. Nifty News: PROOF کنفرانس NFT را لغو می کند، سازنده میم بیت کوین ۱۵۰ هزار دلار و بیشتر نقد می کند.
قیمت ها:

Bitcoin (BTC)                $۲۴,۷۴۰.۱۷                          ۱,۲۳۲,۴۳۱,۶۳۵ تومان

Ethereum(ETH)            $۱,۶۸۱.۹۳                            ۸۳,۷۸۵,۴۳۱ تومان

Tether (USDT)             $۱.۰۰                                    ۴۹,۸۲۲ تومان

BNB (BNB)                  $۳۱۳.۱۹                               ۱۵,۶۰۱,۴۱۰ تومان

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات