به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه گذاری آنلاین

بیمه رازی ۶ هزار تایی شد

جوادی گفت: شرکت بیمه رازی در سال جاری به آمار و ارقام خیلی خوبی دست پیدا کرد که می توان یکی از این موارد رشد پیروزی در مناقصات باکیفیت صنعت بیمه اشاره کرد که رشد تعداد و ارزش ریالی را برای بیمه رازی به ثبت کرد و بیمه رازی ۶ هزار تایی شد.

وی افزود: در صنعت بیمه  ۲۵۰ همت حق بیمه است که بخش زیادی از آن در پیکره دولت در قالب مناقصات عرضه می‌شود و قسمتی از این مناقصات با حضور شرکت‌های درجه یک صنعت بیمه برگزار می‌شود که  بیمه رازی هم با بهبود زیرساخت‌های خود به این مناقصات ورود کرد و بسیاری از مولفه‌های ورود به مناقصات باکیفیت و با ریسک پایین را به نام خود ثبت کرد.

معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی گفت: بیمه رازی در این مناقصات بالای ۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرده که نسبت به عملکرد سال های گذشته خود رشد تعداد و مبلغ را به ثبت رسانده است.

جوادی بیان کرد: این شرکت از نظر فروش بسیار قوی شده و این موضوع نیاز به رشد در دیگر شاخص‌ها و زیرساخت‌ها را دارد که مهم‌ترین آن بخش زیرساخت‌ها و عملکرد شرکت ارائه خدمات مناسب در خدمات پس از فروش است.

او تصریح کرد:  سیاست‌های که این شرکت و رشد زیرساخت‌ها می‌توان گفت در سال آینده مدت زمان پرداخت خسارت را کوتاه‌تر از قبل خواهد کرد.

معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر اینکه بیمه رازی در سال آینده ارزش آفرینی در راستای انتخاب بیمه گذاران با کیفیت را در دستور کار قرار داده است، بیان کرد: رشد مطالبات و مسائل مرتبط با وصول مطالبات در شرایط اقتصادی جامعه تنها مختص صنعت بیمه نیست و بسیاری از صنایع با این موضوع درگیر هستند.

جوادی خاطرنشان کرد: در سیاست‌های ابلاغی جدید شرکت وصول مطالبات با انضباط بیش‌تری پیگیری خواهد شد و در کنار آن ابزارهای تشویقی برای این موضوع در نظر گرفته شده و این در حالی است که اگر خدمات پس از فروش ارتقاء یابد می‌توان بیمه‌گذاران را به سمت دریافت خدمات نقدی سوق داد.

معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی ارائه خدمات و رشد زیرساخت‌ها را یکی از مهم‌ترین مولفه‌های تبلیغ در صنعت بیمه دانست و یادآور شد: توسعه و رشد شبکه فروش، زیرساخت‌های برخط و رشد منابع انسانی شرکت در ابعاد کمی و کیفی با جدیت در دستور کار است.

جوادی ادامه داد: بودجه ابلاغی سال آینده نشان از رشد قابل توجه حق بیمه تولیدی دارد و این در حالی است که شرکت بیمه رازی، بیمه‌گذاران خود را برای سال آینده غربال خواهد کرد و بیمه گذاران ارزش آفرین را نزد خود نگه خواهد داشت.

او در رابطه با توسعه و رشد خدمات بیمه رازی گفت: سیاست جذب نماینده در سال آینده پیگیری خواهد شد و در کنار آن نماینده‌های فعلی تحت آموزش‌های تخصصی رشته‌های خاص قرار خواهند گرفت.

او گفت: شرکت بیمه رازی برای تسهیل در صدور بیمه نامه و افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور، قراردادهای حمایتی با نظام بانکی به امضا رسانده تا بیمه گذاران به صورت قسطی بیمه نامه را خریداری کنند و این خدمت در حال توسعه است، بسیاری از انواع بیمه نامه‌های رازی در آینده نزدیک با این خدمت عرضه خواهد شد.

معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی در پاسخ به این سوال که این شرکت برای ایام عید نوروز چه برنامه و بسته‌های بیمه‌ای دارد، گفت: برای ایام عید نوروز دو نوع جشنواره طراحی شده با محوریت بیمه گذاران و شبکه فروش طراحی شده است.

او تصریح کرد: برای ایام عید بسته بیمه‌ای با تلفیق بیمه‌های مهندسی (سرقت و آسیب تلفن همراه)، عمر و سرمایه گذاری، آتش سوزی منزل و بیمه بدنه خودرو طراحی و به بازار عرضه شده است.

جوادی یادآور شد: بسته بیمه‌ای ایام نوروز با شرایط خاص با تاکید بر خدمات به‌روز به بیمه‌گذاران در راستای کاهش دغدغه افراد در ایام نوروز به بازار عرضه شده است.

او در انتها بیان کرد: جشنواره صبا هم برای افزایش سطح درآمد بیمه گذاران در ماه انتهایی سال طراحی و اجرایی شده که نمایندگان در فروش و تمدید نقدی در کنار کارمزد مصوب  ۲.۲ درصد حق بیمه دریافت خواهند کرد.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات