تجهیز شرکت‌های دارویی به دستگاه‌های بسته‌بندی ایرانی

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با توجه به نیاز شرکت‌های داروسازی برای بسته‌بندی محصولات خود دستگاه تمام اتوماتیکی برای این منظور عرضه کردند و به گفته آنها این دستگاه برای برچسب‌زدن بر روی انسولین کاربردی شده است.

به گزارش دنیای سرمایه گذاری آنلاین هادی آقاپور از کارشناسان این شرکت دانش‌بنیان ، طراحی و ساخت دستگاه‌های بسته‌بندی دارویی را از محصولات این شرکت دانست و گفت: این دستگاه به منظور بسته‌بندی مواد دارویی طراحی شده و کاربرد آن در کارخانه‌های تولید دارو موجب افزایش سرعت و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

وی دستگاه برچسب‌زن را از جمله این دستگاه‌ها نام برد و یادآور شد: این دستگاه در یکی از شرکت‌های دارویی تولیدکننده انسولین، کاربردی شده است.

آقاپور با بیان اینکه این دستگاه تمام اتوماتیک بوده و به صورت خطی عمل می‌کند، اظهار کرد: این دستگاه قادر به برچسب‌زدن بر روی بطری‌های گرد از جنس پلاستیک، شیشه، پلی اتیلن و پت و چسب مورد استفاده در آن از نوع چسب HOT MELT است.

کارشناس این شرکت اضافه کرد: الکتروموتورها و گیربکس‌های دستگاه برچسب‌زن این شرکت دانش‌بنیان دارای گواهینامه CE است.

به گفته وی، یک شرکت تولیدکننده انسولین نمونه هندی این دستگاه را خریداری کرده بود، ولی به دلیل عدم ارائه خدمات پس از فروش، این شرکت دانش‌بنیان علاوه بر تعمیر دستگاه هندی، نمونه ایرانی آن را به شرکت مذکور تحویل داد.

آقاپور با بیان اینکه این دستگاه در هر ساعت بر روی ۶ هزار بطری برچسب را نصب می‌کند، یادآور شد: این دستگاه علاوه بر صنعت داروسازی، برای بسته‌بندی محصولات آرایشی، بهداشتی، شوینده‌ها، مواد غذایی و پتروشیمی قابل استفاده است.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات