مشتری‌مدارترین مدیر نمایندگی بیمه کشور:

تخفیف های غیر معقول از صنعت بیمه حذف شود

هدف اصلی از گرفتن نمایندگی این بود که به عنوان یک زن در صنعت بیمه فعال بشوم و سپس بتوانم در این صنعت به مردم مشاوره بدهم.

به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه گذاری آنلاین،زهرا صلاحی مدیر نمایندگی ۱۶۷۳ بیمه سرمد که رتبه نخست مشتری‌ مداری در میان نمایندگی های بیمه در سراسر کشور را کسب کرده است در گفتگو با ماهنامه دنیای سرمایه گذاری با بیان این مطلب می گوید: در ابتدا از طریق بانک صادرات سهام‌دار بیمه سرمد شده است و سپس نمایندگی این بیمه را اخذ کرده است.

مدیر نمایندگی ۱۶۷۳ بیمه سرمد با بیان این که بیمه‌عمر، بیمه‌مسئولیت، بیمه‌آتش‌سوزی و سایر رشته های بیمه‌ای در این نمایندگی وجود دارد و خدمات آن به مشتریان داده‌ می‌شود، به اقداماتی که برای جلب رضایت مشتریان انجام ‌داده اشاره می‌کند و می گوید: در وهله اول همه اطلاعات در اختیار مشتریان قرار می گیرد و به ابهام هایی که برای مشتریان در استفاده از بیمه ها بروز می‌کند، سریعا پاسخ داده ‌می‌شود.

وی ادامه می‌دهد: این نمایندگی همیشه در تلاش بوده تا همراه مشتریان و بیمه ‌گذاران باشد و چنان‌چه بیمه ‌گذار به علت عدم آگاهی نسبت به فرایند بیمه‌ گذاری، بیمه‌ای را به خطا انتخاب کرده باشد، مسئولان و مدیران مربوط برای حل و جبران خسارت احتمالی مذاکره خواهند‌ کرد.

زهرا صلاحی از ارائه مجوز بازاریابی بیمه به افراد فاقد تخصص و بی تجربه انتقاد می‌کند و می‌گوید: این افراد با ارائه خدمات نامناسب در بلند مدت موجب بروز نگرش منفی و بد بینی نسبت به صنعت بیمه خواهند شد.

این فعال در حوزه بیمه از این که برخی شرکت های استارتاپی صنعت بیمه تخفیف های زیادی به مشتریان می دهند و این تخفیف های غیر معقول صدمه زیادی به نمایندگی های بیمه وارد می‌کند، انتقاد کرد و گفت: در حال حاضر بازار بیمه محدودیت های زیادی دارد مثلا به جای توجه به فرهنگ سازی برای گسترش بیمه، فروش بیمه مورد توجه قرارمی‌گرفته است. هم چنین در شرایط نامناسب اقتصادی کنونی و با وجود خسارت های زیادی که بر اثر حوادث طبیعی بر مردم وارد می‌شود، باز هم آن ها فقط در شرایط ضروری حاضر به خرید بیمه نامه هستند که این امر ناشی از وجود فرهنگ نادرست در رابطه با صعنت بیمه در میان مردم است.

مدیر نمایندگی ۱۶۷۳ بیمه سرمد در پایان خواستار حذف رقابت های ناسالم از صنعت بیمه و نمایندگی‌های بیمه شد و ابراز امیدواری کرد که تخفیف‌های نامتعارف و غیر منطقی که برای شرکت‌ها و نمایندگی‌های بیمه زیان‌آور است.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات