ترمز دوج کوین کشیده شد/رشد محدود بیت کوین و اتریوم

امروز تعادل نسبی در معاملات ارزهای دیجیتال برقرار است. تعداد نمادهای مثبت و منفی هم تقریبا برابر هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنیای سرمایه‌گذاری آنلاین به نقل از اقتصادنیوز، پس از یک حرکت رو به بالای پرشتاب، بازار ارزهای دیجیتال فعلا در حال درجا زدن است. فعلا نه فشار خرید در بازار مشاهده می شود نه فشار فروش. اما به زودی این وضعیت باید به اتمام برسد و دوباره بازار مسیر خود را مشخص کند.

در حال حاضر بیت کوین با رشد کمتر از نیم درصدی در محدوده ۲۰۸۰۰ دلار معامله می شود. در شرایطی که بازدهی هفتگی بیت کوین مثبت ۷ درصد بوده، معامله گران در انتظارند تا تکلیف مقاومت ۲۱۰۰۰ دلار مشخص شود.

این یک محدوده مقاومتی مهم برای بیت کوین است که درصورت شکسته شده آن، دوباره قیمت به پرواز درخواهد آمد. البته فعلا نگرانی ها بیشتر از این جهت است که شاید در این محدوده یک فشار فروش سنگین ایجاد شود که قیمت را به کمتر از ۲۰ هزار دلار برساند.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته ۳۳ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز ۳۹۸ میلیارد دلار است.

وضعیت خوب اتریوم

اتریوم امروز وضعیت بهتری نسبت به بیت کوین دارد. رشد ۱.۵ درصدی، قیمت اتریوم را به ۱۶۳۰ دلار رسانده است. ضمن اینکه بازدهی هفتگی اتریوم همچنان بالای ۲۰ درصد باقی مانده که رقم خوبی محسوب می شود.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته ۱۵ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز ۱۹۸ میلیارد دلار است. طی یک هفته اخیر ارزش معاملات اتریوم رشد خوبی کرده و دوباره به وضعیتی برگشته که حدودا نصف ارزش معاملات بیت کوین، معاملات در این آلت کوین انجام می شود.

مدتی بود که اتریوم از این حالت خارج شده بود و ارزش معاملات آن رشد محسوسی داشت اما حالا این موضوع دیگر دیده نمی شود.

دوج کوین

چیلیز ۱۵ درصد رشد کرد

در بازار امروز و در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار، تنها یک نماد رشدی دو رقمی داشته؛ چیلیز با جهش ۱۵ درصدی بهترین عملکرد امروز را داشته که بازدهی هفتگی آن هم به ۲۳ درصد رسیده است.

چین لینک هم با رشد ۷ درصدی وضعیت خوبی دارد. الگوراند و BNB هم بیش از ۶ درصد رشد کرده اند که جزو نمادهای پربازده امروز محسوب می شوند.

در میان نمادهای منفی هم دوج کوین و دسنترالند با افت ۵ و ۴ درصد، بیشترین کاهش قیمت را داشته اند. سندباکس، فلو، فایل کوین، ایپ کوین و ترا کلاسیک هم دو درصد کاهش قیمت داشته اند. مابقی نمادهای منفی هم فشار فروش شدیدی را تجربه نمی کنند.

منبع:اقتصادنیوز

انتهای پیام/

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات