تعادل در بازار سرمایه طی هفته آینده/تزریق نقدینگی عامل کاهش رکود سهام‌های بورسی

یک کارشناس بازارسرمایه گفت: شاخص کل بورس در دو ماهی که گذشت افت محسوسی را تجربه کرده است و در هفته آینده امید می‌رود که قیمت سهم‌ها در بازار سرمایه متعادل شود و شاخص روند صعودی را طی کند.

فردین آقابزرگی در گفت‌وگوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی دنیای سرمایه‌گذاری آنلاین؛ با اشاره به اینکه شاخص کل در دو ماه اخیر افت زیادی را تجربه کرد به طوری که در حال حاضر برخی از نمادها با قیمتی پایین‌تر از ارزش ذاتی خود در حال معامله‌ شدن هستند،گفت: بنابراین پیش‌بینی می‌شود بازار سرمایه هفته‌ آینده متعادل دنبال شود چرا که با این شرایط فروشندگان زیادی در بازار وجود نخواهد داشت.

وی افزود: رسیدن شاخص کل به محدوده یک میلیون و چهارصد هزار واحد پیش‌بینی بازار سرمایه را پیچیده کرده است. امکان نقدشوندگی در بازار وجود دارد و به همین دلیل معامله‌گران قادرند در هر زمانی معاملات خود را انجام دهند که این معاملات معمولا با هیجان صورت می‌گیرند و پیش‌بینی می‌شود این روند هیجانی ادامه داشته باشد.

آقابزرگی تاکیدکرد: انتظار می‌رود، در هفته آینده بازار متعادل دنبال شده و پس از برگزاری مجامع شرکت‌ها، نقدینگی به بازار سرمایه وارد شود.

انتهای‌پیام/

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات