مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان خبر داد

توزیع بیش از ۱۵۰۰ تن مرغ و گوشت منجمد از ابتدای سال

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان از توزیع بیش از یک هزار و ۵۵۲ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد از ابتدای سال ۱۴۰۲ در استان خبر داد.

حمید بدوی ، با بیان این که در سال گذشته ۷ هزار و ۹۳۵ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد در استان توزیع شده است، اظهار کرد: از این میزان ۶ هزار و ۸۲۶ تن مرغ منجمد و باقی آن گوشت قرمز منجمد بود.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ۵۰۰ تن مرغ منجمد و ۵۲ تن گوشت قرمز منجمد در استان توزیع شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: همچنین در قالب طرح فجر که از اواسط اسفندماه سال گذشته آغاز شد، ۲ هزار و ۴۱۳ تن مرغ منجمد و ۴۴۱ تن گوشت منجمد بین مردم استان توزیع شده است.

بدوی عنوان کرد: اداره کل پشتیبانی امور دام به صورت متمرکز مرغ و گوشت منجمد را از استان‌های مختلف خریداری و در مواقع ضروری و مناسبت‌های مختلف در بازار عرضه می‌کند تا نیاز مردم استان به این دو قلم کالای اساسی مرتفع شود.

وی ادامه داد: قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ کشتار روز برای مصرف کننده ۶۳ هزار تومان است در حالی که قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد ۴۳ هزار تومان تصویب شده است. همچنین قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله منجمد ۱۵۵ هزار تومان است.

بدوی اظهار کرد: استفاده از مرغ و گوشت منجمد تا زمان تعیین شده توسط دامپزشکی هیچ مشکلی ندارد و کیفیت این محصولات در این بازه زمانی تغییری نخواهد کرد و مردم نگران این مساله نباشند.

انتهای پیام

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات