جزئیات عرضه ۲۰۷ در بورس کالا اعلام شد

سرانجام زمان عرضه پژو ۲۰۷ در بورس رسید و بورس کالا ۳۰ آبان (دوشنبه هفته آینده) میزبان هزار دستگاه از این خودرو خواهد بود.

به گزارش دنیای سرمایه گذاری آنلاین به نقل از ایسنا، درحالی که حدود یک هفته از اعلام خبر پذیرش ۲۰۷ در بورس کالا می‌گذرد، قرار است گروه صنعتی ایران خودرو ۳۰ آبان ماه ۱۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی سفید را در بورس کالا عرضه  کند. تفاوتی که این عرضه با عرضه‌های قبل دارد این است که برخلاف عرضه‌های قبلی که مبلغ پیش پرداخت ۲۵ درصد قیمت پایه بود، در عرضه ۲۰۷ در بورس درصد پیش پرداخت سفارش خرید آن ۱۰۰ درصد درنظر گرفته شده است.

این خودرو با قیمت پایه ۱۸۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان عرضه خواهد شد و تحویل آن سه ماهه بوده و ۳۰ بهمن به خریداران تحویل ‌داده می‌شود.

براساس مشخصلات ارائه شده، این خودرو دارای فرمان برقی و رنگ سفید است و هرکد ملی (حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یک دستگاه خودرو است. همچنین خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته و اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت به آدرس وبسایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می‌شود.

علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز، بیمه‌گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه های زیر اقدام کنند.

هزینه ها شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۰۰ ریال به علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

درصورت عدم واریز هزینه‌های فوق حداکثر تا پنج روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات