حضور عرضه اولیه سهام شرکت بیمه اتکایی ایران معین در بازار سرمایه

نشست خبری ویژه عرضه اولیه سهام شرکت بیمه اتکایی ایران معین با حضور مدیران این مجموعه ۱۶ اسفند در فرابورس ایران برگزار و پیرو آن عملکرد، ظرفیت‌ها و صورت‌های مالی این مجموعه برای اصحاب رسانه و عموم مخاطبان تشریح شد.

نائب رئیس هیئت مدیره و سرپرست بیمه اتکایی ایران‌معین گفت: کمتر شدن مزیت‌های رقابت در منطقه های آزاد برای حذف معافیت مالیاتی، فعالیت روز افزون شرکت‌های بیمه سرزمین اصلی، بازدهی مطلوب تر بیمه‌گری اتکایی نسبت به بیمه‌گری مستقیم و نیاز صنعت بیمه کشور به ایجاد ظرفیت بیشر در حوزه بیمه‌های اتکایی  باعث شد با تصمیم سهامداران در آذر ماه ۱۴۰۰ موضوع فعالیت شرکت از بیمه‌گری مستقیم به اتکایی تغییر خواهد کرد عرضه اولیه سهام شرکت بیمه اتکایی ایران معین انجام می شود.

افزایش پرتفوی بیمه‌گری به ۵۵۰ میلیارد

هنردوست بیمه اتکایی ایران‌معین را بزرگترین شرکت اتکایی از نظر سرمایه خواند و اظهار کرد: شرکت بیمه اتکایی ایران‌معین با تجربه سال‌ها فعالیت اتکایی درکنار بیمه‌گری مستقیم با این بازار آشنا می باشد. که در ۹ ماهه سالجاری توانست ۱۵ درصد از سهم پرتفوی اتکایی را  به نام خود ثبت کند.

اعظم هنردوست چشم انداز این شرکت را ” بیمه گر اتکایی منتخب، مورد اعتماد و چابک در بازار بیمه کشور و فعال در بازار های بین المللی با پایداری مالی “، خواند و گفت: بعد از صدور پروانه فعالیت اتکایی توسط بیمه‌ مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اسفند ماه سال ۱۴۰۰فصل جدیدی در حیات اقتصادی بیمه اتکایی ایران معین آغاز کرد که حاصل دستاوردهایی مانند افزایش پرتفوی بیمه‌گری به ۵۵۰ میلیارد تومان، کم شدن نسبت خسارت به ۷ درصد، بالا رفتن سرمایه به ۱۲۵۰میلیارد تومان، درج نماد “معین” و حالا نیز شاهد عرضه سهام، تحقق هدفگذاری فوق هستیم.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات