حمایت سیمانی‌ها از فاطمی‌امین/ مشکلات صنعت سیمان در این دوره حل شد

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان به نمایندگی از اعضای این انجمن در نامه‌ای به رئیس مجلس ضمن اشاره به حل مشکلات این صنعت در دوره وزارت فاطمی‌امین، حمایت انجمن از وی را اعلام کرد به گونه‌ای که انجمن صنفی صنعت سیمان انتظار دارد تا نمایندگان مردم در این برهه حساس رای اعتماد مجدد به فاطمی‌امین دهند.

به گزارش دنیای سرمایه گذاری آنلاین به نقل از ایسنا، علی‌اکبر الوندیان – دبیر انجمن صنفی صنعت سیمان در نامه‌ای به محمد باقر قالیباف (رئیس مجلس شورای اسلامی) حمایت این انجمن از سیدرضا فاطمی امین را اعلام کرد.

در این نامه آمده است:

“احتراما به استحضار آن مقام عالی می‌رساند، با عنایت به اینکه مقرر شده است موضوع استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در صحن علنی مجلس مطرح و مورد بررسی نمایندگان قرار گیرد؛ لذا انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان بر خود لازم می‌داند تا بدینوسیله از خدمات و اقدامات وزیر صمت و همکاران‌شان در جهت رفع مشکلات صنعت سیمان به‌ ویژه در زمینه تامین انرژی واحدهای تولیدی و همچنین رفع التهابات از بازار سیمان تشکر و قدردانی کند.

انتظار داریم تا نمایندگان ملت در این برهه حساس با رای اعتمادی که مجدداً به ایشان خواهند داد، شاهد حضور فاطمی امین در وزارت صمت باشیم.

با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای تمامی دلسوزان نظام”

منبع:ایسنا

انتهای پیام

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات