رویترز گزارش داد:

خرید ۴۰ درصد نفت اورال روسیه توسط هند

بر اساس محاسبات رویترز در ماه نوامبر هند ۴۰ درصد نفت اورال روسیه را خریداری کرده است. محموله‌های نفتی روسیه به اروپا که قبلا بزرگترین مصرف کننده نفت روسیه بود، کمی کمتر از یک چهارم بود. تقریبا کل حجم صادرات نفت به پالایشگاه هایی تحویل داده شد که شرکت های نفتی روسیه در آنها سهام دارند.

بر اساس گزارش اکونومیک تایمز، محاسبات رویترز بر اساس داده‌های Refinitiv و معامله‌گران در روز دوشنبه نشان داد که هند حدود ۴۰ درصد از کل حجم صادرات دریایی نفت اورال روسیه را در ماه نوامبر خریداری کرده است که از سایر کشورها به عنوان خریدار برای روسیه بهتر بوده و در ماه نوامبر هند بزرگترین وارد کننده نفت روسیه محسوب می‌شود.

محاسبات رویترز نشان می‌دهد که محموله های نفتی اورال روسیه به هند حدود ۴۰ درصد از کل صادرات دریایی اورال در ماه نوامبر را شامل می‌شود که این آمار بدون احتساب ترانزیت نفت از قزاقستان که به عنوان  KEBCOفروخته می‌شود، است.

محموله‌های نفتی روسیه به اروپا که قبلا بزرگترین مصرف کننده نفت روسیه بود، کمی کمتر از یک چهارم بود. تقریباً کل حجم صادرات نفت به پالایشگاه‌هایی تحویل داده شد که شرکت‌های نفتی روسیه در آنها سهام دارند.

منبع:اقتصاد آنلاین

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات