رییس اتاق بازرگانی اهواز:

رفع موانع تولید، مطالبه بخش خصوصی است/ بانک‌ها پشتیبان تولید باشند

رییس اتاق بازرگانی اهواز گفت: انتظار داریم بانک‌ها با استفاده از ابزار و منابعی که در اختیار دارند، پشتیبان بخش تولید باشند.

سید محمد جواد امانی امروز (۱۰ خردادماه) در نشست هم‌اندیشی با مجموعه مدیران و سرپرستان واحدهای مختلف سرپرستی شعب بانک ملی در خوزستان اظهار کرد: رفع موانع تولید، مطالبه بخش خصوصی است و این موضوع علاوه بر خرد جمعی به تعامل و همکاری بین بخشی دستگاه‌های اجرایی نیاز دارد.

به گزارش دنیای سرمایه گذاری آنلاین به نقل از ایسنا، وی افزود: شبکه بانکی نقش تعیین کننده‌ای در ایجاد و توسعه خوشه‌های صنعتی استان دارد و در این زمینه انتظار داریم بانک‌ها با استفاده از ابزار و منابعی که در اختیار دارند، پشتیبان بخش تولید باشند.

رییس اتاق بازرگانی اهواز با بیان اینکه شبکه بانکی با حمایت بیشتر در ایجاد خوشه‌های صنعتی در خوزستان مشارکت داشته باشد، گفت: شبکه بانکی با توجه به شرایط خاص استان از نظر استقرار صنایع بزرگ و همچنین نرخ بالای بیکاری، بسته‌های حمایتی ویژه‌ای را تدوین و ارائه کند تا شاهد حل مشکلات در این حوزه و بهره‌مندی از ظرفیت‌های بالای استان باشیم.

امانی عنوان ‌کرد: مشاوره‌های کاربردی که بین بدنه کارشناسی بخش خصوصی و شبکه بانکی انجام می‌شود، می‌تواند تصمیم‌گیران اقتصادی را در تدوین بسته‌های حمایتی همراهی کند تا شاهد رونق اقتصادی و حل مشکلات در زمینه‌های مختلف باشیم.

انتهای پیام

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات