در پایان معاملات امروز؛

رنج مثبت بازار سهام در نیمه دوم/ شاخص کل ۴ هزار واحد رشد کرد

شاخص بازار بورس تهران در معاملات امروز با رشد ۴ هزار واحدی به سطح ۱ میلیون و ۸۰۹ هزار رسید.

به گزارش دنیای سرمایه گذاری آنلاین به نقل از اقتصاد آنلاین، بورس تهران که امروز در ابتدای معاملات با کمی فشار عرضه رو به رو شده بود با گذشت زمان معاملاتی تقاضا بر بازار چیره شد و شاخص کل در نهایت با رشد ۰.۲۷ درصدی رو به رو شد و به سطح ۱ میلیون و ۸۰۹ هزار واحدی رسید.

نمادهای فارس تاپیکو بیشترین تاثیر مثبت ومیدکو و پارسان بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص گذاشتند.

شاخص کل هم وزن نیز که در ابتدای معاملات عملکرد بهتری نسبت به شاخص کل داشت نتوانست به عملکرد بهتر خود نسبت به شاخص کل ادامه بدهد و درنهایت با کاهش ۰.۳۶ درصدی رو به رو شد.

ارزش معاملات خرد نیز همچنان در سطوح مطلوبی قرار دارد و امروز  ارزش معاملات ۱۲۸۰۰ میلیارد تومان بود که از این مقدار ۷۹۰۰ میلیارد تومان متعلق به بازار بورس، ۲۵۰۰ میلیارد تومان متعلق به بازار فرابورس و ۲۴۰۰ میلیارد تومان متعلق به صندوق های سهامی بوده است.

همچنین بیشترین ارزش معاملات متعلق به گروه خودرو و قطعات و فلزات اساسی بوده است.

اما امروز شاهد خروج پول زیادی از بازار سهام بودیم و حقیقی ها  ۷۱۰ میلیارد پول از بازار سهام خارج کردند که به نسبت روز گذشته با رشد قابل توجهی رو به رو بوده است.

همچنین حقیقی ها امروز ۲۳۰ میلیارد پول از صندوق های درآمد ثابت خارج کردند.

سرانه خرید و فروش حقیقی ها امروز با رقابت تنگاتنگی رو به رو بود و در نهایت سرانه خرید ۲۷ میلیون تومان و سرانه فروش ۲۷.۵ میلیون تومانی ثبت شده که سرانه خرید حقیقی ها  نسبت به روز های کذشته کاهش چشمگیری داشته است.

منبع:ایسنا

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات