مدیر حراست آبفا:

روند اجرایی طرح فاضلاب اهواز به خوبی در حال انجام است

مدیر حراست آبفا کشور در بازدید از روند اجرایی پروژه فاضلاب اهواز گفت: دولت سیزدهم، وزارت نیرو و آبفا کشور عزمی راسخ برای اجرای پروژه‌های خوزستان در بخش آب و فاضلاب دارند و خوزستان در اولویت اجرایی پروژه‌های آبفا کشور قرار دارد.

جعفر عرب نژاد امروز، ۱۰ دی ماه در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه فاضلاب اهواز اظهار کرد: روند اجرایی پروژه فاضلاب اهواز به خوبی و به مدرن‌ترین شیوه اجرایی فاضلاب در کشور (متروتونلینگ) در حال انجام است.

وی با اشاره به بازدید از روند اجرایی ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب در اهواز افزود: پروژه فاضلاب اهواز با سرعت در حال اجرا است و شرکت آب و فاضلاب کشور نگاه خاصی به روند اجرایی پروژه‌ها در خوزستان دارد.

مدیر حراست آبفا کشور تصریح کرد: پروژه فاضلاب با اجرای متروتونلینگ از نکات بارز اجرای این پروژه است که توسط قرارگاه خاتم الانبیا در خوزستان در حال اجرا است.

عرب نژاد تصریح کرد: دولت سیزدهم، مجموعه وزارت نیرو و آبفا کشور عزمی راسخ برای اجرای پروژه‌های خوزستان در بخش آب و فاضلاب دارند و خوزستان در اولویت اجرایی پروژه‌های آبفا کشور قرار دارد.

به گزارش دنیای سرمایه گذاری آنلاین به نقل از ایسنا، جعفر عرب نژاد امروز از روند اجرایی پروژه فاضلاب اهواز و همچنین روند اجرایی ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب بازدید کرد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات