تیم برنرز لی، مخترع وب جهانی:

سرمایه گذاری روی کریپتو خطرناک است اما مزایایی دارد

سر تیم برنرز لی، مخترع وب جهانی، می‌گوید که ارز دیجیتال خطرناک و مبتنی بر حدس و گمان است. او در حالی که ادعا می‌کند رمزارز برای کسانی است که می‌خواهند قمار کنند، اشاره کرد که رمزارزها می‌تواند برای حواله‌ کردن پول مفید باشد.

 سر تیم برنرز لی، دانشمند کامپیوتر بریتانیایی که به طور گسترده ای در جهان به عنوان مخترع شبکه جهانی وب شناخته می شود، افکار خود را در مورد ارزهای دیجیتال در پادکست “Beyond the Valley” CNBC که هفته گذشته منتشر شد به اشتراک گذاشت.

برنرز لی ارزهای دیجیتال را خطرناک خواند و آن را به قمار تشبیه کرد. او با این ادعا که ارز دیجیتال می‌تواند ۱۰۰ درصد سوداگرانه باشد و اصلاً به هیچ دردی نمی خورد، اظهار داشت: این فقط حدس و گمان است بدیهی است که رمزارز ها واقعاً خطرناک است.

او اظهار داشت که کریپتو برای کسانی است که می‌خواهند قمار کنند. او همچنین ارز دیجیتال را با حباب دات‌کام مقایسه و اشاره کرد که مردم سهام‌های مختلف اینترنتی را به‌خاطر آنچه تصور می‌کردند دیگران برای آن‌ها ارزش قائل می‌شوند، ارزش‌گذاری کردند، بنابراین به عبارت دیگر بر اساس درآمد یا چیز واقعی نبوده است.

وی در ادامه تاکید کرد: سرمایه‌گذاری روی برخی چیزها که صرفاً سوداگرانه است، چیزی نیست که بخواهم وقت خود را در آن بگذرانم.

با این حال، برنرز لی گفت که ارزهای دیجیتال می تواند برای حواله کردن پول مفید باشد.

 او در ادامه گفت: استفاده از رمزارزها برای حواله کردن، به نظر می رسد مفیدترین کارایی آن باشد. اگر چیزهایی را به بلاک چین منتقل کنید، می توانید آن را بلافاصله به خانواده خود برسانید.

دانشمند کامپیوتر بریتانیایی تاکید کرد: اگر ارز دیجیتال نگه داری می کنید آن را فورا به دلار تبدیل کنید.

منبع:اقتصاد انلاین

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات