بیت کوین ترتیبی راه حل جلوگیری از فرار مشتریان

استاندارد توکن BRC-721E توسط بازار  معمولی و مجموعه Bitcoin Miladys NFT راه اندازی شد و به معامله گران اجازه می داد NFT های ERC-721 خود را به ترتیبات مختلف منتقل کنند

استاندارد توکن BRC-721E توسط بازار  معمولی و مجموعه Bitcoin Miladys NFT راه اندازی شد و به معامله گران اجازه می داد NFT های ERC-721 خود را به ترتیبات مختلف منتقل کنند؛ بیت کوین ترتیبی  جدیدترین راه حل لایه ۲ است که ذخیره غیرمتمرکز هنر دیجیتال را در بلاک چین بیت کوین امکان پذیر می کند. بیت کوین ترتیبی به کاربران اجازه می دهد تا توکن های غیرقابل تعویض مبتنی بر اتریوم ERC-721 (NFT) خود را با راه اندازی استاندارد BRC-721E به بلاک چین بیت کوین منتقل کنند. استاندارد BRC-721E به طور مشترک توسط بازار معمولی – یک بازار مبتنی بر ترتیب – و مجموعه بیت کوین Miladys NFT راه اندازی شد. استاندارد جدید BRC-721E تبدیل NFTهای غیرقابل تغییر و قابل تأیید ERC-721 به ترتیبی را امکان پذیر می کند. در ابتدا، ابرداده در زنجیره ذخیره نمی‌شود، اما کاربران می‌توانند یک تصویر پیش‌نمایش با کیفیت پایین‌تر را ذخیره کنند و ارجاع به اتر را در آن بگنجانند.

مکانیزم مهاجرت 

فرآیند مهاجرت با برچیدن مقررات ERC-721 NFT  با یک تابع فراخوانی ETH آغاز می شود. برچیدن NFT یک فرآیند غیرقابل برگشت است و به عنوان یک روش کتیبه روی زنجیره عمل می کند. برای ادعای برچیدن ETH در بیت کوین، کاربر باید داده های معتبر BRC-721E را ثبت کند، پس از آن NFT پل شده در صفحه مجموعه سفارشی بازار سفارشی با ابرداده کامل ظاهر می شود. ایندکس‌کننده‌هایی که کتیبه‌های داده‌های NFT سوخته یا برچیده شده را بررسی می‌کنند، اطمینان می‌دهند که یک توکن بیش از یک نوشته معتبر ندارد و آدرس پیدایش با داده‌های فراخوانی تراکنش رایت مطابقت دارد.

بازار معمولی ادعا کرد که اصول بنیادی BRC-721E و انعطاف‌پذیری نمایه‌سازها به پروتکل اجازه می‌دهد در طول زمان تکامل یابد، علی‌رغم این واقعیت که ابرداده‌ها در ابتدا روی زنجیره ذخیره نمی‌شوند. بیت کوین ترتیبی از زمان راه اندازی خود در ژانویه ۲۰۲۳ واکنش گسترده ای را از سوی جامعه کریپتو به خود جلب کرده است. راه اندازی استاندارد توکن BRC-20 در ماه مارس یک استاندارد توکن قابل تعویض آزمایشی ایجاد کرد که به طور خاص برای بلاک چین بیت کوین طراحی شده بود. ترکیب BRC-20 با ordinal دروازه‌های جدیدی را برای ضرب کردن توکن‌ها در بلاک چین بیت‌کوین باز کرد و جامعه ارزهای دیجیتال شاهد ظهور بسیاری از توکن‌های محبوب BRC-20 مانندVmpx (VMPX)  و  Pepecoin (PEPE) بود.

تعداد توکن های BRC-20 از چند صد در هفته اول به بیش از ۲۵۰۰۰ در زمان انتشار افزایش یافته است. با این حال، ظهور دوره های معمولی و دوران جدید استخراج توکن به اتفاق آرا مورد استقبال قرار نگرفته است.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات