به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه گذاری آنلاین

شرکت صبا فولاد خلیج فارس رکورد بزرگ‌ترین پذیره‌نویسی تاریخ بازار سرمایه را شکست

شرکت صبا فولاد خلیج فارس رکورد بزرگ‌ترین پذیره‌نویسی تاریخ بازار سرمایه را شکست

شرکت صبا فولاد خلیج فارس در طی سال ۱۴۰۲ توانست رکورد بزرگ‌ترین پذیره‌نویسی تاریخ بازار سرمایه را بشکند. همچنین، این شرکت سهام خود را در بورس عرضه کرد و افزایش سرمایه قابل توجهی را کسب کرد. 

شرکت صبا فولاد خلیج فارس از محل آورده‌های مردمی بیش از ۴/۵ همت سرمایه برای راه‌اندازی و احیای دو پروژه بزرگ منابع مالی جذب کرد.

به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه گذاری آنلاین در مراسم رونمایی از خدمات نوین و دستاوردهای ارزش‌آفرین صندوق بازنشستگی کشوری علیرضا زمان‌پور، مدیرعامل هلدینگ صباانرژی به ارائه گزارش اقدامات و دستاوردهای این هلدینگ در سال ۱۴۰۲ پرداخت.

اجرای پروژه به ارزش ۲۱۲ میلیون یورو توسط هلدینگ صباانرژی

وی در این گزارش اظهار کرد: شرکت صبا فولاد خلیج فارس یکی از شرکت‌های فولادی مهم در کشور است. طی سال جاری، علاوه بر عرضه سهام این شرکت در بورس و افزایش سرمایه، رکورد بزرگ‌ترین پذیره‌نویسی تاریخ بازار سرمایه را شکست و از محل آورده‌های مردمی بیش از ۴/۵ همت سرمایه برای راه‌اندازی و احیای دو پروژه منابع مالی جذب کرد. قرارداد اجرای این پروژه به ارزش ۲۱۲ میلیون یورو مصوب شده و قرار است که ظرف ۲۴ ماه به بهره‌برداری برسد.

گزارش کامل این خبر را می‌توانید در ماهنامه شماره ۸۸ دنیای سرمایه گذاری تحت عنوان «اولویت‌ هلدینگ صبا انرژی سرمایه‌گذاری با ارزش و بازدهی بالا» بخوانید.

پایان پیام./

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات