دانایی مدیرعامل شرکت سپ:

شرکت پرداخت الکترونیک سامان باید به نیازهای روز پاسخ دهد

مهمترین هدف شرکت پرداخت الکترونیک سامان حفظ رتبه شرکت در میان شرکت های همانند، رسیدن به نقطه مطلوب درآمدی و سودآوری به منظور پاسخ گویی به سهامداران بورسی است که تا کنون این اهداف محقق شده است. مهندس فرشید دانایی مدیر پروژه های خاص شرکت پرداخت الکترونیک سامان(سپ) در گفتگو و با دنیای سرمایه گذاری با بیان این نکته، به تشریح سوابق فعالیت این شرکت پرداخت و با بیان این که شرکت از سال 1383 در حوزه پرداخت الکترونیک از طریق دستگاه کارت خوان، درگاه اینترنتی و کار افزار موبایل فعال شد، گفت: هم اکنون 1/1 میلیون نفر کارتخوان های این شرکت را در اختیار دارند.

وی گفت: شرکت پرداخت الکترونیک سامان در میان ۱۲ شرکت psp ، بالاترین رتبه تراکنش را دارد که این رتبه چند سالی است که به شرکت ما اختصاص پیدا کرده است.

وی به همکاری این شرکت با دیگر مجموعه از جمله قطارها، ایرلاین ها و مجموعه های فروشگاهی اشاره کرد و اضافه کرد: هم اکنون ما با ۱۷ بانک خصوصی و دولتی همکاری فعال داریم و  برای اولین بار سوئیچ خزانه را زیر نظر بانک ملی و وزارت امور اقتصادی و دارایی راه اندازی کردیم که به کاربران قوه قضائیه و مجموعه آن خدمات رسانی نمود.

دانایی در این مصاحبه چابکی و سرعت عمل را به عنوان مهمترین ویژگی شرکت متبوع خود مطرح و تصریح کرد: پایداری سوئیچ این شرکت مورد توجه بسیاری از کاربران بود و بر همین اساس ۹ بخش بزرگ پذیرندگان از خدمات ما استفاده می کنند.

او همچنین به خدماتی که در طول شیوع کرونا از سوی شرکت پرداخت الکترونیک سامان به مشتریان ارائه شده، اشاره کرد و افزود: سیستم پرداخت از طریق کد QR و ارائه خدمات بدون کارت از طریق سرویس موبایل از جمله این خدمات بوده است. وی در بخش دیگر از سخنانش به حساسیت های ایمنی و امنیتی شرکت اشاره کرد و گفت: این شرکت به تمام استانداردهای امنیتی تعریف شده از سوی نهادهای قانون گذار  پای بند بوده و سالانه محورهای نرم افزاری و امن را تمدید می کند.

فرشید دانایی در بخش دیگر از این مصاحبه تعداد تراکنش های بالا و افزایش روز افزون آن را دلیلی بر رضایت مشتریان از خدمات این شرکت ارزیابی کرد و ضمن گلایه از پایین بودن تعرفه و کارمزد تراکنش ها به هزینه های بانک ها اشاره کرد و گفت: قرار است با اصلاح نظام کارمزدی بخشی از هزینه های شبکه بانکی تامین شود.

وی در پایان ابراز عقیده کرد که برای باقی ماندن در بازار شرکت های ارائه دهنده خدمات الکترونیک باید نیازها را شناسایی کنند و به آن پاسخ دهند که شرکت پرداخت الکترونیک سامان نیز در همین راستا حرکت می کند.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات