صعود ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس امروز با بیش از ۱۱ هزار واحد صعود نسبت به روز معاملاتی قبل ۰.۵۴ درصد و شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با بیش از ۸۰۰۰ واحد صعود نسبت به روز معاملاتی قبل ۱.۳۲ درصد افزایش یافت.

به گزارش دنیای سرمایه گذاری آنلاین به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۱۱ هزار و ۲۳۵ واحد افزایش تا رقم دو میلیون و ۸۹ واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز ۸۱۹۸ واحد افزایش یافت و در رقم ۶۳۰ هزار و ۷۲۴ واحد ایستاد. در این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۱۲۴ هزار و ۱۵۵ میلیارد ریال انجام شد.

طی معاملات امروز ۲۶۶ نماد مثبت و ۸۳ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها صنایع پتروشیمی خلیج فارس و توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز ۲۱۷ واحد افزایش یافت و رقم ۲۵ هزار و ۵۷۸ واحد را ثبت کرد. معامله گران این بازار ۵۰۴ هزار معامله به ارزش ۵۲۶ هزار و ۱۵۵ میلیارد ریال انجام دادند.

۲۵۰ نماد فرابورسی مثبت و ۹۶ نمتاد نیز منفی بودند که از میان آن‌ها پلیمر آریاساسول و سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و پتروشیمی مارون و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

منبع:ایسنا

انتهای پیام

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات