مدیرعامل بایننس:

صنعت کریپتو به شفافیت مقررات نیاز دارد!

چانگ پنگ ژائو، مدیر اجرایی بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال، با توجه به پیشرفت‌های اخیر و شرکت‌کنندگان، خواستار قوانین جدید اما پایدار و روشن در صنعت کریپتو شد. نظرات مدیر عامل بایننس در حالی مطرح می‌شود که همتایان و شرکای صنعت کریپتو گام‌هایی را برای مقابله با فروپاشی FTX تشریح می‌کنند.

بنیان‌گذار و مدیر اجرایی صرافی بایننس خواستار قوانین جدید اما باثبات و روشن برای صنعت ارزهای دیجیتال با توجه به پیشرفت‌های اخیر و توسعه‌دهندگان شد.

چانگ پنگ ژائو در گردهمایی رهبران گروه ۲۰ در اجلاس سران در بالی گفت: “ما در صنعت جدیدی هستیم، در هفته گذشته شاهد بودیم که همه چیز در این صنعت دیوانه کننده است. ما به برخی مقررات نیاز داریم، باید این کار را به درستی و با روشی با ثبات انجام دهیم».

 صنعت کریپتو به شفافیت مقررات نیاز دارد!

نظرات او در حالی است که همتایان و شرکای صنعت کریپتو گام‌هایی را برای مقابله با فروپاشی صرافی رقیب سم بنکمن فرید، FTX ، تشریح می‌کنند، ارائه شد. FTX روز جمعه پس از یک هفته تجربه ورشکستگی از سوی مشتریان خود و انصراف بایننس از پیشنهاد نجات او، اعلام کرد که “من فکر می‌کنم که صنعت کریپتو در مجموع نقش محافظت از مصرف کنندگان و محافظت از همه را دارد. بنابراین فقط تنظیم کننده‌ها نیستند. رگولاتورها نیز نقشی دارند، اما ۱۰۰ درصد مسئولیت آنها نیست”. همچنین در آخر هفته، توییت کرد که بایننس پذیرش سپرده‌های توکن   FTX یعنیFTT‌ را در پلتفرم خود متوقف کرده است و از سایر صرافی‌ها خواسته بود همین کار را انجام دهند.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات