مدیرعامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور:

طی دو سال آینده ۱۳۰ هزار متر عملیات حفاری اکتشافی انجام می دهیم

تصمیم داریم تا سال ۱۴۰۳ بیش از ۱۳۰ هزار متر عملیات حفاری در معادن تحت پوشش انجام دهیم، چون نتایج اولیه حفاری اکتشافی بسیار امیدوار کننده است و این امید وجود دارد که ذخایر ملی و قطعی ما که اکنون ۵۲ میایون تن است تا چند برابر افزایش پیدا کند.

محمد کلانتری مدیرعامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور که با ماهنامه دنیای سرمایه گذاری مصاحبه می کرد، با بیان این خبر، از ظرفیت ۶/۱ میلیون تنی تولید کنستانتره در این خبر می دهد و می افزاید: اقداماتی در جهت ایجاد یک واحد دو میلیون تنی کنستانتره در دو فاز یک میلیون تنی در شهرستان قروه در نزدیکی معدن گلالی صورت خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، وی اقدامات صورت گرفته برای ایجاد یک واحد ۸۰۰ هزار تنی کنستانتره در نزدیکی معدن باباعلی همدان را تشریح و اضافه می کند: پروژه احداث کارخانه گندله سازی کردستان از طریق شرکت تابع صبا امید خاورمیانه در حال پیگیری است که علی رغم مشکلات پیش رو تا کنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا دو سال آینده به بهره برداری می رسد.

کلانتری ابراز امیدواری می کند که تمام محصولات صبانور به خوبی به فروش برسد و با بیان این که مشکلات تولیدکنندگان آهن اسفنجی باعث شده تا تقاضا برای خرید گندله کاهش پیدا کند، به رکورد فروش این محصول در جهان اشاره می کند و اضافه می کند، صبانور سرمایه گذاری هایی برای تکمیل زنجیره  ارزش فولاد انجام داده و برنامه ایجاد واحد ۶/۱ میلیون تنی آهن اسفنجی و یک میلیون تنی فولاد از طریق شرکت فولاد کردستان مورد توجه صبانور قرار گرفته است.

وی در پایان از مجموعه اقداماتی سخن می گوید که قرار است صبانور را به بزرگترین واحد صنعتی غرب کشور تبدیل کند. وی اظهار می دارد با توجه به اقداماتی که در دستور کار است، آینده روشنی برای شرکت مشاهده می کنم.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات