به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه گذاری آنلاین

فاز توسعه شرکت بابک مس ایرانیان

شرکت بابک مس ایـرانیان

با توجه به اهمیت تامین مواد خام معدنی و سرمایه‌گذاری پایدار در صنایع معدنی فلزی در داخل و خارج از کشور، قرار گرفتن ایران روی کمربند جهانی مس و عدم تکمیل اکتشافات مس و فلزات همراه آن در کشور، تمرکز بر فعالیت‌های اکتشافی با هدف استفاده از فرصت‌ها، رفع نیازها و ارزش‌آفرینی بیشتر برای فاز توسعه شرکت بابک مس ایرانیان در دستور کار قرار گرفت.

و در حال حاضر پروژه احداث کارخانه تغلیظ چاه فیروزه  با ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰ هزار تن کنسانتره مس در حال انجام است که پیش‌بینی می‌شود، با بهره‌برداری از این پلنت در سال ۱۴۰۴، بخشی از خوراک اولیه واحد تولید کاتد مس تامین گردد.

می توان گفت شرکت دانش‌بنیان بابک مس ایرانیان  با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا و تحقق اهداف کلان این شرکت، به اشتغال‌زایی و بهبود کیفیت زندگی در سطح مناطق محروم کشور کمک کرده و با تلاش و پشتکار سرمایه انسانی، گامی بلند در راستای استقلال و آبادانی کشور برداشته است.

این شرکت در روش تانک بیولیچینگ، تولید کاتد مس با استفاده از میکروارگانیسم‌های گرمادوست و از طریق انحلال کنسانتره مس سولفیدی در محلول اسیدی صورت می‌پذیرد.

شرکت دانش‌بنیان بابک مس ایرانیان با استفاده از روش استخراج حلالی و الکترووینینگ، مس باکیفیت گرید A بر اساس بورس فلزات لندن (LME)، با خلوص بیشتر از ۹۹/۹۹ درصد تحت استاندارد ASTM B115 تولید می کند.

 

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات