مدیرعامل شرکت تامین برق ادب:

فرش زیبای تولید را برای همه پهن کنیم

شرکت تامین برق ادب در سال ۱۳۹۸ با هدف تولید و بازرگانی محصولات برقی تاسیس شد و در حال حاضر بالغ بر ۸۰ نوع محصول را در سبد تولیدی خود دارد که در آینده با توجه به راه‌اندازی کارخانه جدید به بیش از ۲۰۰ مورد خواهد رسید. شرکت تامین برق ادب در نظر دارد تا پس از تامین نیاز بازار داخلی، به سمت بازار کشورهای همسایه رفته و بازارسازی مناسبی را جهت فروش محصولات خود در میان کشورهای خاورمیانه و حوزه خلیج‌فارس داشته باشد.

به گزارش دنیای سرمایه گذاری آنلاین،مهندس محمد فضل‌اللهی، مدیرعامل شرکت تامین برق ادب از جمله مزایای رقابتی این شرکت را کامل بودن سبد محصولات آن دانست و گفت، این شرکت با توجه به ایجاد حس اعتماد، با مشتریان صادقانه برخورد کرده و با تضمین کیفیت کالا و خدمات، اعتمادسازی و کسب رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به مزیت رقابتی دیگر این شرکت، گفت:پرداخت وام‌های خرید کالا در قالب قرارداد به افراد و شرکت‌های معتبر است که توان تامین ملزومات پروژه خود را ندارند. همچنین برای مشتریان وفادار و ویژه خود، امکان ارسال رایگان کالا از طریق تیم لجستیک به محل شهر و یا شهرستان مورد نظر را دارد. برای بهبود تولید، استفاده از بهترین مواد اولیه و پیشرفته‌ترین تکنولوژی تولید و برطرف کردن نقص‌های موجود در نمونه‌های مشابه قبل را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم. از سوی دیگر، در راستای پیاده‌سازی سیاست جذب نیروی جوان و آماده به‌کار از خروجی‌های دانشگاه به منظور استفاده از دانش تخصصی روز بهره گرفته شده که قطعا اتفاقات خوبی را در هر چه به‌روز بودن تولیدات رقم خواهد زد.

فضل اللهی با تاکید بر اینکه شرکت تامین برق ادب همواره به فکر رشد و توسعه خود بوده و افق‌های تازه‌تری را روبه‌روی خود متصور می‌شود، گفت: با توجه به وجود رقبای توانمند در این عرصه و تلاش آن‌ها برای تصاحب سهم بازار، داشتن طرح و ایده جدید برای توسعه ضروری به نظر می‌رسد. در همین راستا شرکت تامین برق ادب، طرح‌هایی را برای تولید به‌روز و صادرات کالا در نظر گرفته و به این منظور در تلاش است تا ضمن افزایش کیفیت محصولات تولیدی، قیمت تمام‌شده آن‌ها را نیز پایین آورد تا در عرصه بین‌المللی سخنی برای گفتن داشته باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:این شرکت با اخذ مبالغ سرمایه‌گذاری از ۲۰۰ میلیون تومان به بالا از اشخاص حقیقی و حقوقی و عقد قرارداد دو ساله شرعی و قانونی با رعایت قوانین بانکداری اسلامی، افراد را در سود به دست آمده از سرمایه‌گذاری‌های این شرکت در بخش بازرگانی و تولیدی شریک می‌کند تا جایی که در موارد مشابه این مبلغ تا ۵۰ درصد بیشتر از سپرده‌گذاری در بانک سود خاص و معاف از مالیات داشته است. در قبال عقد این قراردادها، تضامین بانکی به سرمایه‌گذاران داده می‌شود و سود متغیر هر فصل به حساب معرفی شده واریز می‌شود.

مدیرعامل شرکت تامین برق ادب مهمترین مقاصد صادراتی محصولات این شرکت را کشورهای افغانستان، عراق و سوریه اعلام کرد و گفت: در گذشته محصولات این شرکت از طریق خطوط باربری تهران، مشهد، فدک قم و از طریق منطقه آزاد صادر می‌شد. یکی از اقدامات مهم شرکت تامین برق ادب، طراحی برندی در سطح بین‌المللی بوده که با موفقیت انجام شده و در نظر دارد تا با حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی و عرضه کالای درجه یک ایرانی، نگرش هر مخاطب نسبت به کالای ایرانی را تغییر دهد، به‌طوری که پشتوانه قوی‌ای برای تولید ایجاد شود.

فصل اللهی با گلایه از اینکه جامعه کاری ما به دنبال کسب سود زودهنگام و بدون زحمت از طریق دلالت بر فروش است، ادامه داد: این امر فرهنگ تولید را در مرحله شعار نگه می‌دارد. هر زمان برای هدایت نقدینگی سرگردان جامعه که در هر مرحله یک‌بار به سراغ بازار سکه و طلا، خودرو، ارز و… می‌رود، چاره اندیشیده شد که این حجم به سمت تولید سرازیر شود و می‌توان بعد از رونق تولید برای جشن خودکفایی آماده شد. با توجه به این موضوع، رسیدن به خودکفایی در تولید، با تغییر و اصلاح نگرش افراد جامعه در سایه ضمانت سرمایه‌گذاری آن‌ها در این بخش و توجه به رعایت استانداردها محقق می‌شود.

وی در ادامه نیز گفت: از زمانی که به فرموده رهبر معظم انقلاب، شرکت‌های دانش‌بنیان شکل گرفته، صنایع مختلف از جمله صنعت برق با رشد خوبی روبه‌رو شده است، با این حال باید دانست، هنوز اطلاعات و دروس دانشگاهی متناسب با علوم روز دنیا در این صنعت به‌روز نشده است. تشویق شرکت‌ها برای حرکت به سمت دانش‌بنیانی و همچنین شناسایی درست و بدون ملاحظات غیرقانونی در جهت حمایت از آن‌ها می‌تواند هر روز به تعداد این شرکت‌ها اضافه کند. دانش‌بنیانی در هر زمینه‌ای باید هدف نهایی هر مجموعه بوده باشد که همین امر باعث شده، شرکت تامین برق ادب نیز با عضویت در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، استفاده از دانش دانشجویان فارغ‌التحصیل و اتکا به تجارب خود، به سمت مسیر دانش‌بنیانی قدم بردارد.

فضل اللهی در پایان نیز ضمن بیان اینکه کسانی که در این صنعت پابرجا مانده‌اند، آینده روشنی دارند، گفت: کسانی هم که به اصناف دیگر کوچ کرده‌اند، راه را برای پیشرفت دیگران هموارتر کرده‌اند که در چنین شرایطی بازگشت خود را به دلیل به وجود آمدن هزینه‌های تعویض شغل، سخت‌تر و یا ناممکن کرده‌اند. در شرایط کنونی اگر حجم نقدینگی کنترل و به سمت بازارهای هدفمند تولیدی حرکت داده شود، قطعا پیامدهای مثبتی را برای هر دو طرف خواهد داشت، به همین دلیل باید چشم‌انداز مشخصی را برای عوام، جهت ورود به بخش تولید ایجاد و بستر رشد آن را با توجه به کیفیت فراهم کرد.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات