به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه گذاری آنلاین

قرارداد بین‌المللی نصر ماشین با دوسان کره جنوبی و فورکاوا ژاپن

شرکت بین المللی نصر ماشین

 مدیر برنامه‌ریزی خدمات پس از فروش شرکت بین‌المللی نصر ماشین می‌گوید: شرکت بین المللی نصر ماشین با هدف تامین ماشین آلات راهسازی، معدنی، ساختمانی، عمرانی و خدمات شهری و در جهت آبادانی و اعتلای کشور اقدام به اخذ نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش از کمپانی دوسان کره جنوبی و فورکاوا ژاپن نموده است. زارعی، مدیر برنامه‌ریزی خدمات پس از فروش شرکت بین‌المللی نصر ماشین، می‌گوید: شرکت بین المللی نصر ماشین با هدف تامین ماشین آلات راهسازی، معدنی، ساختمانی، عمرانی و خدمات شهری و در جهت آبادانی و اعتلای کشور اقدام به اخذ نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش از کمپانی دوسان کره جنوبی و فورکاوا ژاپن نموده است.

زارعی افزود: شرکت بین المللی نصر ماشین طیف وسیعی از محصولات عمرانی و خدمات شهری تا محصولات معدنی را برای پروژه های کشور تامین می‌کند.

برنامه شرکت بین المللی نصر ماشین

گفتنی است شرکت بین المللی نصر ماشین (سهامی خاص) در سال ۱۳۴۵ با هدف تامین ماشین آلات راهسازی، معدنی، ساختمانی، عمرانی و خدمات شهری و در جهت آبادانی و اعتلای کشور اقدام به اخذ نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش از کمپانی دوسان کره جنوبی و فورکاوا ژاپن نموده است. شرکت بین المللی نصر ماشین در طی سالیان متمادی تلاش نموده است تا با برخورداری از کارشناسان و مهندسین مجرب ، با ارائه هر چه بهتر خدمات سهم عمده ای در ارائه خدمات به مشتریان باعث جلب رضایتمندی آنها گردیده است .

این مجموعه همواره به عنوان یکی از قطب های اصلی تامین کننده ماشین آلات نامبرده می‌شود. این شرکت توانسته تاکنون انواع لودر ، بیل مکانیکی چرخ زنجیری ، بیل مکانیکی چرخ لاستیکی، مینی لودر ، مینی بیل، چکش هیدرولیکی ،دریل واگن و غیره را وارد نموده و با استفاده از تجارب و توانمندیهای متخصصان کارآمد و بهره گیری از کلیه منابع خود، امکانات وسیعی در زمینه تامین و تحویل فوری انواع ماشین آلات، قطعات یدکی، آموزش مشتریان، سرویس و تعمیرات را در سریعترین زمان ممکن جهت دست اندرکاران سازندگی کشور فراهم نموده است.

شایان ذکر است چندی پیش عبدالرضا صالحی، دبیر انجمن تولیدکنندگان و وارد‌کنندگان ماشین آلات سنگین ایران، از وضعیت ماشین آلات سنگین معدنی در ایران انتقاد کرده و گفت: با توجه به دستورات رهبر انقلاب مبنی بر جایگزینی معادن با نفت و ارزش‌آفرینی بالای محصولات معدنی، اما آنچنان که لازم است سرمایه‌گذاری در این بخش صورت نگرفته و مالکان معادن برای خرید ماشین‌آلات با کمبود ارز مواجه هستند. در حالی که شاه‌کلید فعالیت معدنی، ماشین‌های آن است. ماشین‌های معدنی ارزش آفرین است و هزینه خود را تامین می‌کند و علاوه بر آن ارزآوری برای کشور دارد، اما با این وجود ارزی برای واردات وجود ندارد؛ در حالی که هقت میلیارد دلار برای واردات موبایل ارز تخصیص داده می‌شود.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات