به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه گذاری آنلاین

مدیر عامل هلدینگ صباانرژی از عقد تفاهمنامه با دو شرکت تابعه صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد

تفاهم‌نامه با دو شرکت تابعه صندوق بازنشستگی کشوری

علیرضا زمان‌پور، مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی، دو تفاهمنامه همکاری و راهبردی میان شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری امضا کرد.

به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه گذاری آنلاین، علیرضا زمان‌پور، مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی، دو تفاهمنامه همکاری و راهبردی میان شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری امضا کرد.

اولین تفاهمنامه با شرکت گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری بود که موضوع آن ارتقاء همکاری‌های مالی، هم‌افزایی برای مولدسازی و افزایش بهره‌وری، تاسیس ابزارها و نهادهای مالی در بازار سرمایه و ارائه پیشنهادهای تامین مالی از بازارهای پول و سرمایه است.

تفاهمنامه راهبردی دوم هلدینگ صبا انرژی با هلدینگ عمران و ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری امضا شد که موضوع آن، هم‌افزایی و ارتقاء گسترش همکاری فی‌مابین در راستای مولدسازی و افزایش بهره‌وری دارایی‌های تحت مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری است.

آیین رونمایی از خدمات نوین و دستاوردهای ارزش‌آفرین صندوق بازنشستگی کشوری

علیرضا زمان‌پور، مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی، در مراسم رونمایی از خدمات نوین و دستاوردهای ارزش‌آفرین صندوق بازنشستگی کشوری از عقد تفاهم‌نامه با دو شرکت تابعه صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد.

وی در پایان این مراسم گفت: به بازنشسته‌های عزیز این اطمینان خاطر را می‌دهیم که در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ صباانرژی، اهتمام تمامی مجموعه‌ها بر این است که بتوانیم سرمایه‌گذاری‌های با ارزشی را انجام دهیم تا بازدهی خوبی برای بازنشستگان عزیز داشته باشیم.

گزارش کامل این مراسم را می‌توانید در ماهنامه شماره ۸۸ دنیای سرمایه گذاری مطالعه بفرمایید.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات