نقدعلی: چرا نمی‌خواهید جلوی یکه‌تازی خودروسازان را بگیرید؟

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حذف مصوبه مجلس توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره واردات خودروهای سواری کارکرده اظهار کرد که چرا نمی‌خواهید جلوی یکه‌تازی خودروسازان و وضعیت قیمت خودرو را بگیرید؟

به گزارش دنیای سرمایه گذاری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: نیروهای خدماتی آموزش و پرورش قشر ضعیف و زحمت‌کش هستند که باید به آنها توجه ویژه‌ای شود.

وی همچنین بر لزوم اجرای دقیق قانون رتبه بندی معلمان تاکید کرد و گفت که با اجرای بد این قانون دل معلمان خون شده است باید تدبیر ویژه‌ای صورت گیرد.

نماینده خمینی شهر همچنین در تذکر دیگری خواستار اصلاح قانون تغییر کاربری اراضی کشاورزی شد و گفت: در شرایطی که مجلس شورای اسلامی قانون تسهیل صدور مجوز را تصویب کرد کانون وکلا و سردفتران با استناد به آیین‌نامه‌ای این قانون را دور زده و بی‌خاصیت کردند.

نقدعلی همچنین در تذکری به رئیس قوه قضاییه خواستار ارائه لایحه‌ای درباره عفاف و حجاب شد و گفت: از آقای رادان فرمانده نیروی انتظامی برای اجرای دستور رهبری تشکر می‌کنم که فرمودند که کشف حجاب حرام شرعی است. تذکرهای پیامکی کشف حجاب ارسال می‌شود از نیروی انتظامی و بسیج هم تشکر می‌کنم.

وی همچنین با انتقاد از اجرایی نشدن قانون تبدیل وضعیت ایثارگران برای کارکنان شرکت مخابرات اظهار کرد: مجمع تشخیص مصلحت مصوبه مجلس را برای واردات خودروهای سواری کارکرده با عمر کمتر از پنج سال را حذف کرد اوضاع خودرو را همه می‌بینیم چرا نمی‌خواهید جلوی یکه‌تازی خودروسازان را بگیرید؟

وی در پایان خواستار تحقق شعار سال مهار تورم و رشد تولید و توجه به وضعیت معیشتی مردم شد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات