برج میلاد میزبان هنرمندان سراسر کشور

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی طهران

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی طهران در تاریخ ۱۷شهریورماه در گالری هفتا برج میلاد با حضور هنرمندان سراسر کشور افتتاح شد و تا روز یکشنبه ۱۹شهریورماه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه گذاری آنلاین، علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این رویداد بزرگ، شاهد حدود ۹۰ اثر نقاشی، خوشنویسی، معرق، رزین و حدود ۴۰ کار حجمی ازجمله زیورآلات دست‌ساز، شمع، چوب، فلز، مکرومه، سرامیک، سفال، کولاژ، تذهیب، سنگ، قیطان و چرم از هنرمندان گرامی سراسر کشور باشند.

گرمی وجود اساتید هنرمند و پیشکسوت کشور در این مراسم، به‌منظور قدردانی از زحمات هنرمندان حاضر در این نمایشگاه کاملا مشهود بود.

فرآیند به‌کارگیری درست و کارآمد منابع مادی و انسانی در برنامه‌ریزی، کنترل و سازمان‌دهی امور و همچنین هدایت این منابع در جهت دستیابی به اهداف موردنظر، به‌عنوان یک توان مدیریتی قوی به شمار می‌رود. از طرفی، تعامل با هنرمندان، کنترل هزینه‌ها، زمان‌بندی درست در اجرا و سازمان‌دهی رویدادها، به توان مدیریتی یک کیوریتور بستگی دارد که به‌واقع، گروه هنری آفرید با برگزاری نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی طهران و با کیوریتوری، سرکار خانم پرستو رشنو و سرکار خانم آزاده حسینجانی به‌خوبی از عهده انجام این کار برآمدند.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات