به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه گذاری آنلاین؛

هتل آرتا قشم: اقامتی بی نظیر در مروارید جزایر خلیج فارس

هتل آرتا قشم

هتل آرتا قشم از نظر موقعیت مکانی در مناسب‌ترین منطقه قشم قرار دارد و در نزدیکی دریا و مراکز خرید واقع شده که این موضوع مزیت بزرگی برای هتل محسوب می‌شود. به منظور توسعه، پیشرفت و ارائه خدمات مناسب‌تر نیز به‌روزرسانی و ارتقای کیفیت عملکرد پرسنل در ابعاد گوناگون، مدنظر قرار دارد. همچنین مدیریت هتل، بهبود مستمر از منظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را در دستور کار روزانه خود گنجانده است.

هتل ۴ ستاره آرتا قشم کجاست؟

این هتل که در بلوار شهید بهشتی جزیره قشم واقع شده، در رده ۴ ستاره است و دارای ۴۸ باب واحد اقامتی شامل ۴۴ اتاق و ۴ سوییت می‌باشد. هر کدام از سوییت‌ها حدود ۴۰ مترمربع مساحت داشته و کاملا دارای دید دریا هستند و امکاناتی نظیر یک تخت دابل در اتاق خواب و دو تخت تویین در سالن، برای آن‌ها پیش‌بینی شده است.

اسپیلیت، هیتر، یخچال، مینی بار، تلویزیون و… از دیگر امکانات سوییت‌ها است. اتاق‌های هتل هم با ترکیب تخت‌های دبل و تویین هستند که بعضا قابلیت تبدیل شدن به سه تخته را هم دارد. تعدادی از اتاق‌ها دارای دید دریا و تعدادی دارای دید شهر هستند.

در اتاق‌ها؛ چای کیسه‌ای، قهوه، دمنوش، آب معدنی رایگان به صورت شارژ روزانه و بشقاب میوه فصل در روز ورود، در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. همچنین پذیرش مهمانان با خوشامدگویی و ارسال پیامک برای استفاده از وای فای رایگان صورت می‌پذیرد.

خدمت هتل آرتا

مهمانان هتل از خدمات رستوران جهت صرف نهار و شام، کافی شاپ، اتاق ماساژ، اتاق ورزش و لباسشویی با پرداخت هزینه بهره‌مند می‌شوند. در این هتل، روم سرویس و ارائه بعضی از خدمات خانه‌داری، در طول شب نیز امکان‌پذیر است. شایان ذکر است، فروش و رزرو اتاق از طریق آنلاین و سایت هتل صورت می‌گیرد.

مهمانان هتل می‌توانند غیر از خرید اتاق، بسته‌های هاف‌برد اقامت به همراه یک وعده غذا و فول‌برد اقامت به همراه نهار و شام را نیز انتخاب و خریداری کنند. یکی دیگر از آفرها این است که در بهار و تابستان مهمانان هتل، از۵۰ درصد و در پاییز و زمستان از ۲۰ درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند.

ناصرالدین روضاتی؛ مدیر عامل هتل آرتا قشم

ناصرالدین روضاتی مدیرعامل هتل آرتا قشم است. وی دارای مدارک DBA در رشته مدیریت بازرگانی و DBA در رشته مدیریت هتلداری است و بیش از ۴۵ سال تجربه در مدیریت بازرگانی، بازاریابی و مدیریت عاملی شرکت‌های مختلف در داخل و خارج از کشور را در کارنامه کاری خود دارد. روضاتی، پس از اخذ لیسانس مدیریت، آموزش‌های خود را در زمینه صنعت هتلداری و پذیرایی در شرکت‌های هیلتون، هاردیز و سیزیلین در آمریکا گذارنده و از سال ۱۳۹۶ مدیریت هتل آرتا قشم را عهده دار است.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات