پرتودهی با اشعه گاما پر اهمیت برای صنایع غذایی ایران

ماهنامه شماره ۸۶

در شماره جدید ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” اهمیت پرتودهی با اشعه گاما برای جلوگیری از ضایعات محصولات کشاورزی و منابع غذایی ایران، از سوی مدیران و صاحب‌نظران این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه‌گذاری آنلاین، در بخش پرونده ویژه شماره جدید ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” گفت‌وگوهایی با سیدرضا رفیعی، بنیانگذار و رییس هیات مدیره شرکت شار پرتو ایرانیان با عنوان “پرتودهی؛ نقطه عطف کاهش ضایعات منابع غذایی”، محسن فهیمی‌پور، موسس و مدیرعامل مجموعه محصولات غذایی برتر با موضوع “زنگ خطر تعدیل نیرو در واحدهای تولیدی”، علیرضا صمدخانی، مدیرعامل شرکت کیمیا سرو با عنوان “پرتودهی؛ تضمینی برای افزایش ماندگاری مواد غذایی” و مصطفی شاه حسینی‌فرد، مدیرعامل شرکت رهاورد سبز رادین با موضوع “تورم بالا؛ اصلی‌ترین چالش تولیدکنندگان” به چاپ رسیده است.

در بخش اقتصاد بازار هشتاد و ششمین شماره از این نشریه نیز مصاحبه‌هایی با جلال شمسی‌نسب، مدیرعامل شرکت توسعه حِراج شمس با عنوان “عدم حمایت دولت؛ مشکل اصلی صنعت پرداخت”، محمدمهدی تقی‌پور، مدیرعامل شرکت به‌پرداخت ملت با موضوع “خدمات مالی غیر متمرکز؛ کلید حل مشکلات نظام‌های مالی سنتی”، عبدالحمید سرودلیر، معاون اجرایی کارگزاری بانک آینده با عنوان “تقویت اعتماد به بازار سرمایه با افزایش قدرت عمل کارگزاری‌ها”، داراب حیرانی، رییس هیات مدیره شرکت کیان پرداز زاگرس با موضوع “تضعیف تولیدکنندگان داخلی با ورود دستگاه‌های پوز قاچاق” و شهریار کریمی، رییس هیات مدیره شرکت پارت ارتباط آوا با عنوان “نظام پرداخت تغییرات ملموسی نداشته است” انجام شده است. همچنین یادداشتی از خانم پریس فرزانه، عضو هیات مدیره و مدیر توسعه سازمانی آکادمی راهبرد کسب‌وکار ایرانیان با موضوع “سبک‌های جدید آموزش؛ راهبرد موفق کسب‌وکارها” از دیگر مطالب این بخش می‌باشد.

در بخش دنیای خودرو هشتاد و ششمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” نیز مصاحبه‌‌ای با علی یکه‌فلاح، رییس هیات مدیره گروه صنعتی چکاد با عنوان “تحول در صنعت خودرو نیازمند اقبال عمومی است” منتشر شده است.

در بخش دنیای صنعت این شماره از نشریه نیز گفت‌وگوهایی با علیرضا نوری، مدیرعامل شرکت جهان اروم اُیاز با موضوع “تولیدکنندگان؛ گرفتار قوانین خلق‌الساعه دولتی”، علی همتی، عضو هیات مدیره و مدیر کارخانه جهان اروم اُیاز با عنوان “حمایت نامه‌ای از بخش تولید راهگشای مشکلات نیست”، شاهرخ جعفری، موسس و مدیرعامل فروشگاه اینترنتی سله بُن با موضوع “قاچاق؛ عامل آزاردهنده صنعت پوشاک”، حمید نوری، عضو هیات مدیره شرکت آریا تیراژه نور (سویکس) با عنوان “نوسان نرخ ارز؛ گرفتاری بزرگ صنعت پوشاک”، سیدمحمود محمدی، مالک و مدیرعامل برند سالیان با موضوع “حذف قیمت‌گذاری دستوری؛ خواسته اصلی فعالان صنعت پوشاک” و صدرالدین شریعتمداری، مدیرعامل و خالق برند آرکیوفشن با عنوان “سرمایه باید به سمت ایده برود” انجام شده است. همچنین در این بخش یادداشتی به قلم مهدی مکی‌آبادی، معاون توسعه و مهندسی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با موضوع “شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در مسیر تحولات جهانی” و گزارشی با عنوان “افزایش ۲۰۷ درصدی سرمایه کنور” به چاپ رسیده است.

در بخش دنیای چاپ هشتاد و ششمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” گفت‌وگوهایی با محمود پیشعلی، رییس هیات مدیره چاپ فرارنگ آریا با موضوع “کمبود نیروی کار ماهر؛ دغدغه صنعت چاپ است”، فرزان قاسم‌لو، رییس هیات مدیره چاپ نگارستان با عنوان “دور شدن صنعت چاپ از امکان سرمایه‌گذاری‌های جدید” و محمد حدادی‌پور، مدیر توسعه بازار برند سنا پک با موضوع “سنا پک؛ ارائه‌دهنده بسته‌بندی‌های ماندگار” انجام شده است.

در بخش اقتصاد کلان این نشریه نیز مصاحبه‌‌هایی با هادی تیزهوش تابان، رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه با عنوان “فراهم نبودن زیرساخت‌ها؛ کاهش مبادلات تجاری را در پی دارد” و رامین مهمان‌پرست، رییس پیشین مرکز دیپلماسی عمومی با موضوع “ضرورت ایجاد ساختار برای دیپلماسی اقتصادی کشور” به چاپ رسیده است. همچنین یادداشتی به قلم مهدی کریمی تفرشی، رییس کارگروه کسب‌وکارهای جاده ابریشم سازمان ملل-یونسکو با عنوان “توسعه صادرات غیرنفتی با اجرای طرح ریال برون مرزی” در این بخش به رشته تحریر درآمده است.

همچنین یادداشتی به قلم مرتضی فغانی، عضو اتاق بازرگانی تهران با عنوان “توافقنامه اوراسیا؛ فرصت یا تهدید؟” از دیگر مطالب منتشر شده در شماره جدید ماهنامه دنیای سرمایه‌گذاری است.

هشتاد و ششمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در ۱۲۰ صفحه با قیمت ۲۰۰ هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه به نشانی www.dsarmaye.ir از هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات