به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه گذاری آنلاین

پنجمین دوره مسابقات کد نویسی مبهم Spaghetti Contest 5

مسابقات کد نویسی مبهم

پنجمین دوره مسابقات کد نویسی مبهم Spaghetti Contest 5 با بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجوها و فارغ التحصیلان رشته‌های مرتبط با کامپیوتر و فناوری اطلاعات در محل صندوق نوآوری شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد. مسابقه با هدف بالا بردن سطح علم و مهارت کد نویسی و ترویج فرهنگ نوآوری در بین جوانان انجام شد، و بیمه تعاون به عنوان اسپانسر اصلی حمایت و پشتیبانی این مسابقات شد.

نخبگان جوان در حوزه فناوری اطلاعات

یونس مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون در سخنان خود به اهمیت و جایگاه صنعت بیمه در اقتصاد کشور و نیاز جامعه را استفاده از جوان و متخصص  این حوزه دانست. وی همچنین از شرکت کنندگان در این مسابقه تقدیر کرد و آنها را به عنوان نخبگان جوان در حوزه فناوری اطلاعات معرفی کرد.

مظلومی گفت:، چند نمونه از ایده‌های اینشورتک که بیمه تعاون در حال برسی آنها است را معرفی کرد. که می توان از ایده‌ها این شرکت به موارد ذیل شرح داد:

– استفاده از اینترنت اشیا برای بهبود رفتارشناسی بیمه‌شدگان و ارائه خدمات متناسب با نیازها و ریسک‌های آنها
– استفاده از سوابق رانندگی افراد و تعیین حق بیمه عادلانه بر اساس رفتار رانندگی و تخفیفات ویژه برای رانندگان مطمئن و متعهد
– بهره گیری از دانش بلاک چین و اتوماتیک ساختن فرآیند خرید بیمه‌نامه ، ثبت خسارت و پرداخت آن بدون نیاز به واسطه‌ها و کاهش هزینه‌ها و زمان‌های انتظار
– استفاده از چت بات‌ها برای ارتباط و پاسخگویی به مشتریان در هر زمان و مکان و ارائه اطلاعات و مشاوره درباره خدمات بیمه‌ای

نخبگان جوان در حوزه فناوری اطلاعات مورد توجه واقع شدند

وی در انتها بیان کرد: از همه کسانی که در برگزاری این مسابقه و بخصوص صندوق نوآوری شکوفایی ریاست جمهوری که میزبان این رویداد بود، تشکر میکنم.

این مسابقه که به مدت یک روز ادامه داشت، در پایان با اعلام نتایج و اهدای جوایز به برندگان خاتمه یافت. این تیم‌ها علاوه بر دریافت جوایز نقدی و لوح تقدیر، از سوی بیمه تعاون به عنوان نخبگان جوان در حوزه فناوری اطلاعات مورد توجه واقع شدند و از آنها دعوت به همکاری و ارائه ایده‌های اینشورتک شد.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات