پیش بینی قیمت کاردانو؛

کاردانو تا سال ۲۰۲۵ به چه قیمتی می ‌رسد؟

در سال‌های اخیر، کاردانو یکی از محبوب ترین و موفق ترین رمزارزها در بازار بوده است. شبکه کاردانو با مهارت فنی و نوآوری طولانی مدت معرفی می‎شود. بسیاری از سرمایه گذاران فکر می‌کنند که کاردانو به زودی جایگزین اتریوم خواهد شد. در این مقاله بررسی می‌کنیم که کاردانو تا سال ۲۰۲۵ چقدر می‌تواند رشد کند؟

کاردانو یک شبکه بلاکچین است که تعادل بهتری در امنیت، تمرکززدایی و مقیاس‌پذیری ارائه می‌دهد. این رمزارز از پروتکل اجماع اثبات سهام بسیار موثر استفاده می‌کند. توکن شبکه کاردانو به عنوان ADA شناخته می‌شود. این ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۷ ایجاد شد و به سرعت محبوبیت خود را در بین سرمایه گذاران افزایش داد. در نتیجه، توکن ADA توانست از نظر ارزش بازار به ده رمزارز برتر صعود کند.

کاردانو از این واقعیت که بلاکچین در انطباق کامل با روش‌های علمی در حال تکامل است، بسیار سود می‌برد. در نتیجه، بلاکچین کاردانو به طور مداوم پیچیده ترین بلاکچین از نظر فنی است.

قیمت کاردانو اخیراً چگونه عمل کرده است؟

در بازار صعودی در سال ۲۰۲۱، کاردانو به بالاترین حد خود رسید. قیمت ADA در سپتامبر ۲۰۲۱ به بیش از سه دلار رسید. در نتیجه، قیمت مجبور شد یک بار دیگر نزول را بپذیرد. این ریزش بین سپتامبر و نوامبر ۲۰۲۱، قبل از شروع قابل توجه بازار نزولی رمزارزها، مشاهده شد. ریزش کاردانو پس از شروع بازار نزولی در ماه نوامبر ادامه یافت تا جایی که قیمت ADA در ابتدای امسال در محدوده ۱.۳۷ دلار بود. کاهش قیمت در ماه‌های بعدی نیز ادامه یافت، به طوری که تا سطح ۰.۴۳ دلار در اوایل ژوئیه ۲۰۲۲ ریزش کرد. پس اینکه چند هفته در این محدوده قیمتی بهبود یافت و تا محدوده ۰.۶ دلار رشد کرد، مجدداً در هفته‌های اخیر شاهد کاهش قیمت ADA بوده‌ایم. قیمت ADA در زمان نگارش این مقاله در محدوده ۰.۳۱۴۷ دلار معامله می‌شود.

نمودار هفتگی

نمودار هفتگی ADA/USD. منبع GoCharting.

آیا ریزش‌های عظیم کاردانو بینادی است؟

ناکامی‌های کاردانو در ماه‌های اخیر بسیار زیاد بوده است. از سپتامبر ۲۰۲۱، ارزش توکن ADA کاهش یافته است. پیش از این، به دلیل اینکه قراردادهای هوشمند در بلاکچین کاردانو در آن زمان در حال ایجاد شدن بود، قیمت از سقف عبور کرد. در نتیجه، قیمت ADA توانست تا سه دلار افزایش قابل توجهی داشته باشد.

از یک سو، زیان بعد از ماه نوامبر ۲۰۲۱ نتیجه یک اثر بازگشتی به دنبال صعود عظیم قبلی بود. از سوی دیگر، میزان قابل توجهی از هیجان برای بلاکچین‌های مدرن مانند سولانا و آوالانچ به عنوان رقبای کاردانو وجود داشت. اینها رقبای اصلی کاردانو بودند و با زودی با تراکنش فوق العاده سریع متمایز شدند. در نتیجه، این پروژه‌ها در حالی که کاردانو دچار لغزش شد، افزایش یافتند. سپس، با شروع ماه نوامبر، بازار نزولی بیشترین تأثیر را بر کاردانو داشت. این شبکه در آن زمان شاهد گسترش قابل توجهی بود و آدرس‌های کاردانو به سطوح جدیدی رسید. تحلیلگران زیادی معتقدند که همچنان شاهد روندهای بسیار مثبت در کاردانو هستند، حتی اگر قیمت آن را در خود لحاظ نکرده باشد.

پیشرفت بزرگ بعدی کاردانو چیست؟

اکوسیستم کاردانو دائما در حال توسعه و گسترش است. با این حال، این پروژه در حال حاضر یک جزء اساسی در اکوسیستم خود ندارد که آن جزء استیبل کوین مخصوص خودش است. از این رو، استیبل کوین الگوریتمی DJED اکنون قرار است، در ژانویه ۲۰۲۳ راه اندازی شود. این می‌تواند جذابیت کاردانو را برای برنامه‌های غیرمتمرکز احتمالی آینده افزایش دهد.

در ژانویه ۲۰۲۲، چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، اشاره کرد که قبلاً برنامه ریزی کرده بود تا DJED را افتتاح کند. با این وجود، بازه زمانی ۲۰۲۲ به تازگی از دست رفته است، بنابراین استیبل کوین تا سال جدید ۲۰۲۳ نمی‌تواند راه اندازی شود. با این وجود، تأخیرها در کاردانو رایج است و سرمایه‌گذاران به زمان انتظار طولانی‌تر عادت کرده‌اند. به جای سرعت، کاردانو تا حد زیادی به اجتناب از اشتباهات قابل اندازه گیری متکی است.

ارز دیجیتال

چه شرکت‌های حامی استیبل کوین DJED هستند؟

استیبل کوین کاردانو توسط شرکت‌های COTI و Input Output پشتیبانی می‌شود. آنها همچنین پروژه کاردانو را شروع کردند. DJED یک استیبل کوین الگوریتمی است. این بدان معناست که می‌توان از سپرده‌ها در قالب سایر ارزهای دیجیتال برای تضمین قیمت استفاده کند. تتر، یو اس دی کوین (USDC) و بایننس یو اس دی (BUSD) استیبلکوین‌های معمولی هستند که با پشتیبانی از دارایی‌های نقدی متمرکز، همبستگی یک به یک را با دلار آمریکا تضمین می‌کنند. از سوی دیگر، استیبل کوین‌های الگوریتمی را می‌توان سازماندهی و غیرمتمرکز کرد.

از زمان فروپاشی پروژه ترا، ایده استیبل کوین‌های الگوریتمی به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. سقوط ترا زمانی شروع شد که توکن LUNA دیگر نتوانست حمایت استیبل کوین داخلی TerraUSD را در سطح تناظر یک به یک با دلار آمریکا ثابت نگه دارد. در نتیجه، بسیاری از سرمایه گذاران به شدت نسبت به این مفهوم شک دارند. با توجه به ویژگی‌های شناخته شده، کاردانو قصد دارد به آرامی DJED را معرفی کند و به ایجاد اعتماد به استیبل کوین الگوریتمی خود ادامه دهد.

آیا استیبل کوین الگوریتمی DJED می‌تواند قیمت ADA را افزایش دهد؟

استیبل کوین جدید کاردانو پیشرفت جالبی است. با این حال، پیش بینی اینکه آیا قیمت ADA در طول دوره معرفی افزایش می‌یابد یا خیر، دشوار است. مهمتر از همه، برای افزایش قیمت ADA، کل بازار باید شروع به افزایش کند. با این وجود، این قطعا برای سال آینده قابل قبول است. قیمت ADA در حال حاضر آنقدر پایین است که سرمایه گذاری در آن ممکن است در بلندمدت و میان مدت مفید باشد.

رمز ارز

پیش بینی قیمت کاردانو: کاردانو تا سال ۲۰۲۵ به چه میزان می‌تواند برسد؟

برخی تحلیلگران تخمین نسبتاً بهتری برای قیمت کاردانو تا سال ۲۰۲۵ انجام می‌دهند و معتقدند که باید در این دوره شاهد افزایش قیمت‌های بزرگتر و قدرتمندتر برای ارزهای دیجیتال به طور کلی و به طور خاص برای کاردانو باشیم. قیمت کاردانو به دلیل تکنیک فوق‌العاده قدرتمند و گام بعدی توسعه آن یعنی استیبل کوین الگوریتمی باید افزایش یابد.

علاوه بر این، آنجایی که رویداد هاوینگ بعدی بیت‌کوین در سال ۲۰۲۴ رخ خواهد داد. بازار ممکن است شاهد افزایش قابل توجهی در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ باشد، قیمت ADA نیز ممکن است افزایش یابد. در نتیجه، پیش‌بینی قیمت کاردانو برای سال ۲۰۲۵ بسیار خوش‌بینانه است، به طوری که تحلیلگران زیادی قیمت‌ ۱۷ دلار را هم برای این رمزارز تا سال ۲۰۲۵ پیش بینی می‌کنند.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.

منبع:اقتصاد آنلاین

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات