بازار رمز ارز بی ثبات می شود؟

کاهش تقاضای فردایی برای بیت کوین

بیت کوین حمایت معامله گران DeFi را در فصل صعودی 2021 و 2022 به دست آورد، اما زمانی که سرایت کریپتوهای متعدد منجر به بازخریدها شد، تقاضا ها شروع به محو شدن کرد.

بیت کوین حمایت معامله گران DeFi را در فصل صعودی ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ به دست آورد، اما زمانی که سرایت کریپتوهای متعدد منجر به بازخریدها شد، تقاضا ها شروع به محو شدن کرد. عرضه بیت کوین پیچیده (بیت کوین ) پس از دومین سوخت یک روزه در ۲۷ فوریه به کمترین میزان خود از ماه می ۲۰۲۱ کاهش یافت. در مجموع ۱۱۵۰۰ بیت کوین (۲۶۰ میلیون دلار) مرتبط با وام دهنده کریپتو ورشکسته سلسیوس سوزانده شد و نرخ رشد آن منفی شد. مجموع عرضه فعلی توکن پیچیده شده ۱۶۴,۳۹۶ بیت کوین است. بیت کوین یک توکن ERC-20 مبتنی بر اتریوم است که ارزش بیت کوین را منعکس می کند و با قیمت بیت کوین ۱:۱ مرتبط است.
. Bitgo در سال ۲۰۱۹ بیت کوین را در کنار پروتکل قابلیت همکاری بلاک چین Ren و پلتفرم نقدینگی چند زنجیره ای Kyber توسعه داد. بیت کوین توسط سازمان غیرمتمرکز مستقل بیت کوین DAO مدیریت می شود که بیش از ۳۰ عضو دارد. هنگامی که بازرگانان می خواهند بیت کوین را با بیت کوین مبادله کنند، تراکنش رایت را شروع می کنند و به متولیان امر هشدار می دهند. تاجر بیت کوین واقعی را به یک آدرس نگهبان در بلاک چین بیت کوین منتقل می کند که قفل است. هنگامی که بیت کوین واقعی را دریافت می کند، آدرس متولی مبلغ معادل بیت کوین را در اتریوم برش می دهد. توکن ERC-20 انتقال بیت کوین را سریعتر از بیت کوین معمولی انجام می دهد، اما مزیت اصلی بیت کوین ادغام آن با دنیای کیف پول های اتریوم، برنامه های غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمند است.
در اوج روند صعودی، توکن‌های پیچیده به ابزاری محبوب برای استفاده در اکوسیستم مالی غیرمتمرکز تبدیل شدند. عرضه بیت کوین در آوریل ۲۰۲۲ به ۲۸۵۰۰۰ رسید، زمانی که قیمت BTC بالای ۴۸۰۰۰ دلار معامله می شد. با این حال، با ظهور بازار نزولی و سرایت کریپتوهای متعدد، تقاضا شروع به محو شدن کرد. اولین نشانه‌های کاهش تقاضا پس از فروپاشی Terra ظاهر شد که چندین وام‌دهنده کریپتو را مجبور کرد که بیت کوین خود را بازخرید کنند. طبق یک گزارش، شبکه سلسیوس در بحبوحه تقاضای رو به رشد برداشت، حدود ۹۰۰۰ بیت کوین را بازخرید کرد.

قیمت ها

تومان                   Tether               $۱.۰۰                             ۵۷,۴۸۴
تومان         Bitcoin              $۲۳,۳۹۷.۴۳                     ۱,۳۴۴,۷۶۷,۲۰۹
تومان             Ethereum          $۱,۶۳۲.۰۱                      ۹۳,۷۹۹,۷۰۷
تومان             BNB                   $۳۰۳.۰۱                          ۱۷,۴۱۵,۵۴۹

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات