گرانی نان در راه است؟/ خرید نان برای قشرهای ضعیف سخت‌تر از گذشته!

در شرایطی که قیمت نان در دولت سیزدهم با نوسانات متعددی روبرو شده است، به نظر می‌رسد مردم باید نان را تا سال آینده با افزایش قیمت خریداری کنند.

به‌‌‌گزارش اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی دنیای سرمایه‌گذاری آنلاین، در شرایطی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفته است که مردم با تمام کارت‌های بانکی امکان خرید نان یارانه‌دار را دارند و از عدم گران شدن نان در سال جاری خبر داد که همچنان برای بسیاری از قشرهای مختلف جامعه قیمت کنونی نان، گران است.

به گفته خاندوزی، در مبارزه با فساد در بخش گندم به دنبال این بودیم که کمترین آسیب متوجه این بخش شود، تا امسال قیمت نان افزایش پیدا نکند.

با توجه به اینکه نان از مهمترین ضروریات خوراکی برای خانوارهای ایرانی است، باید به این واقعیت مهم اشاره کرد که افزایش قیمت نان باید زمانی انجام شود که قشرهای مختلف مردم بتوانند این نیاز مهم خانواده‌های ایرانی را حتی با نداشتن حداقل حقوق تامین کنند.

هرگونه گرانی نان که منجر به حذف قشرهای آسیب‌پذیر جامعه از خرید نان شود به طور قطع در لاکچری شدن این کالای خوراکی و ضروری مردم نقش بسزایی داشته و می‌تواند تبعات اجتماعی فراوانی را برای جامعه ایران به همراه داشته باشد.

انتهای‌پیام/

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات