بررسی اقدامات انجمن دوستی ایران و آلمان در “دنیای سرمایه‌گذاری”

در هشتاد و نهمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” با نگاهی ویژه به فعالیت‌های انجمن دوستی ایران و آلمان ، اهم اقدامات این انجمن منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی دنیای سرمایه‌گذاری آنلاین، در شماره فروردین‌ماه نشریه “دنیای سرمایه‌گذاری”، از سرگیری مجدد فعالیت، اهداف، کارکردها و اقدامات انجمن دوستی ایران و آلمان، توسط اعضای این انجمن تشریح گردید.

در این شماره، گفت‌وگویی با بوطاق خانبداغی، رییس انجمن دوستی ایران و آلمان با عنوان “عدم برنامه‌ریزی و نبود زیرساخت، چالش بخش اقتصاد و تولید” منتشر شده است. “تاثیر انجمن‌های دوستی در افزایش تعاملات کشورها” عنوان مطلب دیگری است که به مصاحبه با احمد اصل رکن‌آبادی، عضو هیات رییسه انجمن دوستی ایران و آلمان اختصاص دارد. همچنین مصاحبه‌هایی با سیف‌الله نیک‌نامی، عضو هیات رییسه انجمن دوستی ایران و آلمان با موضوع “انجمن‌های دوستی باعث تقویت روابط میان فرهنگ‌ها می‌شوند” و فضل‌الله جواهری، کارآفرین نمونه کشور با عنوان “بخش تولید، کمبود سرمایه در گردش دارد”، از دیگر مطالب منتشرشده در این نشریه است.

مصاحبه با محمدهادی طسوجی آذر، خزانه‌دار و عضو اصلی انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های دانش‌بنیان با عنوان “صدای شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم” از سایر مطالب این ماهنامه به شمار می‌آید. “سازگاری محصولات سبز با محیط زیست” عنوان مطلب دیگری است که به گفت‌وگو با محمدرضا حاجی بابایی، مدیرعامل شرکت سبز پویش روش کیمیا اختصاص دارد. یکی دیگر از مطالب “دنیای سرمایه‌گذاری” مربوط به مصاحبه با اسفندیار سیفی، رییس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی استان تهران با عنوان “ضرورت ایجاد انجمن‌های دوستی برای توسعه فعالیت‌های تولیدی و صادراتی تشکل‌ها” است.

گفت‌وگوهایی با خانم الهام سادات مظلومی، مدیرعامل شرکت یاران فرمین تدبیر با موضوع “کیفیت بالای محصولات دندانپزشکی نقطه قوت آلمانی‌ها”، محمد نیکخواه، فعال صنعت خودروسازی با عنوان “واردات اتوبوس‌های تمسا از سال آینده” و کاوه سیدان، مدیرعامل بنیاد ملی کاوش با موضوع “کیفیت بالای تجهیزات پزشکی آلمان” از سایر مطالبی است که در این شماره ماهنامه به چاپ رسیده است.

یکی دیگر از مطالب این نشریه به مصاحبه با خانم پریس فرزانه، عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل شرکت توربین با عنوان “تصمیم‌گیری درست و آینده‌نگری خردمندانه مهمترین دغدغه ذهنی کسب‌وکارها” اختصاص دارد. مصاحبه‌هایی با خانم سعیده یراقی، بنیانگذار و مدیرعامل موسسه مهرگان فرهنگ با موضوع “زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر با حفظ سلامت جسم و روان”، خانم لیلا اژدری، سرپرست کمیسیون بانوان انجمن دوستی ایران و آلمان با عنوان “انجمن‌های دوستی، بازوان قدرتمند دیپلماسی فرهنگی” از سایر مطالب درج شده در این نشریه است.

“کسب‌وکارها متاثر از شرایط بد اقتصادی هستند” عنوان مطلب دیگری است که به گفت‌وگو با مهدی بستانچی، مدیرعامل گروه صنعتی بستانچی اختصاص دارد. همچنین مصاحبه با سید عبدالرضا سید خاموشی، مدیرعامل گروه بازرگانی ایوا با عنوان “استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب نیازمند فرهنگ‌سازی” چاپ شده است. “تاثیر عمیق تحریم‌ها بر مبادلات تجاری” هم عنوانی است که برای گفت‌وگوی کاریا کوکبی، عضو و بازرس اتاق بازرگانی ایران و آلمان و عضو هیات مدیره انجمن دوستی ایران و آلمان انتخاب شده است.

در قسمت دیگری از این نشریه، مصاحبه فرشید پسیان‌زاده، رییس هیات مدیره شرکت خدمات بار فرابری ایرانیان با عنوان “رونق فعالیت‌های اقتصادی با بهبود روابط سیاسی” درج شده است. گفت‌وگوهایی با مجید جلالی، مربی و پیشکسوت فوتبال با موضوع “برای پیشرفت فوتبال ایران باید تیم‌های پایه را آموزش داد”، علی نقیب، رییس هیات مدیره شرکت بهداشتی دکتر عبیدی با عنوان “قیمت‌گذاری دستوری شرکت‌ها را به تعطیلی می‌کشاند” و عطا تنها، بازرس قانونی اتاق بازرگانی ایران و آلمان با موضوع “تحریم‌ها تقلیل‌دهنده روابط تجاری ایران و آلمان” از دیگر مطالبی است که در شماره فروردین‌ماه “دنیای سرمایه‌گذاری” چاپ شده است.

یکی دیگر از مطالب این ماهنامه به گفت‌وگو با ابوالفضل شاهسوند، کشاورز پیشرو در حوزه هوشمندسازی با عنوان “امنیت غذایی با کشاورزی هوشمند میسر می‌شود”، اختصاص دارد. مصاحبه با خانم سعیده مصدق، مدیر رستوران عمارت دُریه با موضوع “برگزاری رویدادهای انجمن ایران و آلمان در عمارت دریه” و مطلبی با عنوان “امکان رقابت در بازار آلمان با مدیریت کیفیت و تفکر چابک” از زبان رضا عبدی، مشاور ارزیابی کیفی پیمانکاران از سایر مطالب این نشریه است.

همچنین یادداشتی به قلم مرتضی فغانی، عضو اتاق بازرگانی تهران با عنوان “انجمن‌های دوستی بازیگران موثر عرصه دیپلماسی” از دیگر مطالب شماره جدید ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” است.

گفتنی است، هشتاد و نهمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در ۱۱۲ صفحه با قیمت ۳۰۰ هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری به نشانی www.dsarmaye.ir از هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات