بررسی چالش های صنعت هتلداری در ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری”

در هشتاد و هشتمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” ابعاد مختلف صنعت هتلداری در ایران، توسط مدیران و صاحب‌نظران این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی دنیای سرمایه‌گذاری آنلاین، در بخش پرونده ویژه این ماهنامه، گفت‌وگوهایی با محمدرضا تهرانی، مدیرکل هتل آتانا با عنوان “جلب رضایت مشتریان با نوآوری در خدمات”، خانم رقیه حاتمی‌پور فرشی، مدیرعامل هلدینگ گردشگری فلامینگو با موضوع “حمایت لفظی از گردشگری کافی نیست”، مهران میر، سرپرست کانون حرفه‌ای هتلداری خراسان رضوی، شمالی و جنوبی با عنوان “مطالبه هتلداران، تسهیل ورود گردشگر است” و هدایت‌الله عبدی، مدیرعامل هتل آرامیس تهران با موضوع “کمبود شدید نیروی انسانی در هتلداری” منتشر شده است.

همچنین در این بخش، مصاحبه‌هایی با احمد سبط حسینی، رییس هیات مدیره آژانس ایرانیان سبط گشت با عنوان “ضرورت گسترش دوره‌های آموزشی استاندارد در صنعت گردشگری”، امیر اصلان‌زاده، معاون گردشگری مرکز خدمات و مشاوره ایرانیان خارج از کشور با موضوع “هتلداران به جوانان اعتماد کنند”، محمدعلی شادی، مدیرعامل موسسه تحقیقات و مطالعات متخصصین گردشگری ایرانیان با عنوان “توسعه گردشگری نیازمند تغییر نگرش مدیریتی است” و غلامعلی اخلاقی، مدرس و مشاور هتلداری با موضوع “هتل‌ها با کمبود نیروی کار ماهر مواجه هستند” به چاپ رسیده است. همچنین یادداشتی از رامین قاسمپور، مدیرعامل شرکت نمایشگاهی مبادلات نوین هزار سوم از دیگر مطالب مندرج در بخش پرونده ویژه است.

در بخش دنیای انرژی هشتاد و هشتمین شماره از این نشریه نیز، مصاحبه‌ای با عبدالله یاوری، مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیان با عنوان “توسعه و پیشرفت پروژه کیان در سایه مساعدت و بسیج همه ارکان” منتشر شده است. “قطر آماده تسخیر بازار صادرات LNG دنیا” به قلم امیرهادی تاج بخش، دیگر مطلب چاپ شده در این بخش است.

در بخش دنیای صنعت این نشریه، در میزگردی با عنوان “رقابت نابرابر پوشاک ایرانی با استوک‌های خارجی” با حضور محسن اصفهانیان، مدیرعامل برند گراد، حسین اشتری، مدیرعامل برند میچکا، نیما عظیم‌دوست، مدیرعامل برند تولیکا، محمود محمدی، مدیرعامل برند سالیان، اسد رهبری، مدیر داخلی برند آلماجین و احسان خاصه تراش، دبیر انجمن پوشاک، به بررسی چالش‌ها و مشکلات صنعت پوشاک پرداخته شده است. همچنین گفت‌وگوهایی با رحیم چگنی، مدیرعامل شرکت زاگرس پوش با موضوع “نوآوری، رمز ماندگاری یک برند در بازار” و علیرضا جبینی، مدیر بهره‌برداری بازار بزرگ دلگشا با عنوان “دلگشا بازاری مدرن و اصیل” انجام شده است.

مصاحبه‌‌هایی با علیرضا زمان‌پور، مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی با موضوع “اولویت هلدینگ صبا انرژی، سرمایه‌گذاری با ارزش و بازدهی بالا”، محمد محیاپور، مدیرعامل گهرزمین با عنوان “کگهر به ازای هر سهم ۳۲۰ تومان سود داد”، محمدرضا شهیدی، دبیر انجمن صوتی و تصویری با موضوع “ورود بی‌رویه کالای قاچاق، مشکل اصلی تولیدکنندگان”، یوسف فتح اللهی، مدیرعامل مجموعه اریس سازه پارسیان با عنوان “کارگاه یک‌نفره‌ام را به بزرگ‌ترین کارخانه قطعه‌سازی تبدیل کردم” و حمید کامران، مدیرعامل صنایع چوبی کامران با موضوع “در صنعت چوب باید به دنبال طرح‌ها و ایده‌های جدید رفت” از دیگر مطالب چاپ شده در این بخش است. علاوه بر این، در گزارشی با عنوان “افزایش ۵۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی سرمایه شرکت چادرملو” به بررسی فعالیت‌های این شرکت پرداخته‌ایم.

در بخش اقتصاد کلان هشتاد و هشتمین شماره این نشریه نیز گفت‌وگویی با وحید زارع فکری، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با موضوع “آماده‌سازی پنجره واحد سرمایه‌گذاری در کیش” درج شده است. یادداشتی تحت عنوان”چشم انداز اقتصادی سال ۱۴۰۳ با نگاهی بر آنچه گذشت” به قلم مهدی کریمی تفرشی، رییس کارگروه کسب‌وکارهای جاده ابریشم سازمان ملل – یونسکو دیگر مطلب منتشر شده در این بخش است.

همچنین یادداشتی به قلم مرتضی فغانی، عضو اتاق بازرگانی تهران با عنوان “چشم‌انداز بازار ارز کشور در سال ۱۴۰۳” از دیگر مطالب ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” است. گفتنی است، هشتاد و هشتمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در ۱۰۰ صفحه با قیمت ۲۰۰ هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری به نشانی www.dsarmaye.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات