برگزاری نشست هم اندیشی مدیران صنعت هوانوردی با حضور وزیر راه و شهرسازی

نشست هم‌اندیشی مدیران صنعت هوانوردی با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران و مجتبی یوسفی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، حمیدرضا سیدی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، فرزادی پور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، سعید چلندری مدیرعامل فرودگاه امام خمینی (ره)، اعضای کمیته امنیت هواپیمایی کشور و مدیران عامل شرکت های هواپیمایی برگزار شد.

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنیای سرمایه‌گذاری آنلاین به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری؛ کاپیتان محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ضمن خوش آمدگویی به مهمانان این نشست، به تشریح وضعیت صنعت حمل ونقل هوایی پرداخت و گزارشی از دستاوردها و اقدامات صورت گرفته در این بخش ارائه کرد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه وشهرسازی ضمن بیان راهبردهای صنعت، بر ارتقاء رضایتمندی مسافران با تثبیت بازار بلیت هواپیما و عدم فروش بلیت با نرخ غیرمصوب تاکید کرد و گفت: باید با همکاری و همدلی بیشتر اوضاع کنونی صنعت ثبات یابد و پاسخ گویی به مردم به صورت صحیح و به موقع صورت گیرد.

وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به موضوع تحریم ها، کاستی ها و کمبود ناوگان گفت: به سوی تامین هواپیما گام بر می‌داریم بنابران با افزایش قابل قبول تعداد هواپیماها و تطبیق عرضه و تقاضا بخشی از معضلات این صنعت رفع خواهد شد.

در ادامه این نشست مدیران عامل شرکت های هواپیمایی گزارشی از عملکرد صنعت هوانوردی ارائه کردند و درخواست های خود را با وزیر راه و شهرسازی در میان گذاشتند در ادامه اعضای کمیته امنیت نیز موضوعات امنیتی صنعت را مطرح کردند.

گفتنی است؛ در این نشست ضمن بررسی موضوعات و چالش های صنعت هوانوردی تصمیماتی در جهت رفع این چالش ها اتخاذ شد.

انتهای‌پیام/

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات