در نشست ائتلاف ایثارگران کشور مطرح شد؛

بیگ محمدی:اشتغال و معیشت اولویت ماست/ شعار ما؛ حامی ملت، مجلس ایثارگر است

نشست خبری جمعی از اعضای ائتلاف ایثارگران با حضور حضور آیت الله جزایری و رئیس شورای ائتلاف ایثارگران کل کشور و اصحاب رسانه برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه گذاری آنلاین: نشست خبری جمعی از اعضای ائتلاف ایثارگران و جمعی از کاندیدای مجلس خبرگان برگزار گردید.

در این نشست آیت الله موسوی جزایری گفت: شرایط انتخاب رهبری باید مهیا باشد، کمیسیون تحقیقی در مجلس خبرگان وجود دارد. بالاترین وظیفه خبرگان این است که باید شهادت شرعی به مردم بدهند که رهبر انقلاب شرایط را حفظ کرده اند بنابراین خبرگان آثار وجودی زیادی دارند.

وی ادامه داد: ما همه از شرایط اقتصادی پیش آمده ناراحت هستیم ولی وظایف خبرگان در قانون اساسی متفاوت از حل معیشت مردم است البته ما در رابطه با مشکلات مردم کوتاه نمی آییم و جلساتی با دولت در این رابطه شخص بنده داشتم.

انتظارمان از کارشناسان اقتصادی این است که طرح های خوبی برای رفع مشکلات ارائه دهند. اسماعیل بیگ محمدی رئیس شورای ائتلاف ایثارگران کل کشور در ادامه گفت: یقینا مشارکت این دوره بالا خواهد بود و مردم بازی اصلاح طلب و اصلاح طلب را دوست ندارند.

وی با تاکید بر اینکه افرادی که ما معرفی کردیم که افرادی از جنس مردم هستند موضوع اصلی ما معیشت مردم است افزود: اکثریت مردم به پدرخوانده ها رای نخواهند داد‌.

بیگ محمدی عنوان کرد: زمانیکه زیرساخت های اشتغالزایی را آماده کنیم و بر اساس عدالت محوری پیش رویم به اهدافمان رسیده ایم بنابراین ۲ موضوع اشتغال و معیشت اولویت ماست.

وی با اشاره به اینکه شعار ما، حامی ملت، مجلس ایثارگر است افزود: جهت بالا بردن مشارکت مردم حتی اگر لازم باشد با اقایان روحانی و خاتمی هم دیدار می کنیم.

وی در پاسخ به اینکه چه برنامه ای برای دعوت مردم برای مشارکت حداکثری دارید؟ گفت: مردم ما این دوره نیز انتخاب خوبی خواهند داشت و شاید عده ای به دلیل حصور برخی از چهره ها در احزاب پای صندوق های رای خواهند آمد.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات