ریل های تولید راه آهن، بالاترین استاندارد روز اروپا را دارد

سرپرست شرکت ذوب آهن اصفهان گفت:بیش از ۲۰ سال است که شروع به تولید ریل در کشور کرده ایم و قطعا اگر این اتفاق نیافتاده بود  صنعت ریل جز اقلام تحریمی استکبار جهانی بود. بعضی ها تا بحث استاندارد می شود ذهنشان روی بعضی تولیدات داخلی می رود و خوش بین نیستند. اما این اطمینان را می دهم ریلی که در کارخانه ذوب آهن اصفهان تولید می شود بالاترین استاندارد روز اروپا (نسخه ۲۰۱۷) که جدیدترین نسخه استاندارد می باشد تولید می‌شود.

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنیای سرمایه‌گذاری آنلاین به نقل از ریل نیوز؛ اسماعیل محمدی تاکید کرد: این افتخار برای این شرکت و کشور است آنچه ریل مورد نظر در زمینه های مسافری و باری در کشور مورد نیاز است در این کارخانه  تولید و تحویل داده شده است و هم اکنون بیش از  ۱۱۰ هزار تن انواع ریل مورد مصرف متروهای کشور و راه آهن از جمله در محور چابهار زاهدان، مترو کلان شهر تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و پرند تحویل داده‌ایم.

سرپرست شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: در دهمین نمایشگاه صنعت ریلی در بحث متروها یکسری آرک تونلی برای اولین بار تولید شده در ایران معرفی کرده ایم که به عنوان آرک تونلی یا آرک معدنی است که می تواند به عنوان سقف انواع تونل مصرف شود.

اسماعیل محمدی در پایان ضمن قدردانی از توجه مسئولین دولت سیزدهم به صنعت ریلی افزود: ما انتظار داریم با توجه به اینکه تنها تولید کننده ریل در کشور هستیم. شرایط برای فروش به شرکت های دولتی تسهیل شود و درگیر کاغذبازی های زائد که هزینه های تولید کننده را بالا می برد نشویم.

انتهای‌پیام/

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات