بررسی وضعیت بازار لوازم خانگی ایران از سوی ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری”

ماهنامه شماره ۸۷ دنیای سرمایه گذاری

در هشتاد و هفتمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” فراز و نشیب‌های بازار لوازم خانگی در ایران توسط مدیران و صاحب‌نظران این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی دنیای سرمایه‌گذاری آنلاین، در بخش پرونده ویژه این ماهنامه، در میزگردی با حضور حسین تهرانچی، رییس هیات مدیره مجموعه نانیوا و سید وحید عالی‌نسب، مدیرعامل شرکت لوازم خانگی عالی‌نسب در دفتر این نشریه برگزار شد، دلایل ممانعت از ورود محصولات لوازم خانگی خارجی و عدم رشد این صنعت برشمرده شد. همچنین مصاحبه‌ای با علی لاله‌آبادی، مدیرعامل شرکت بهین تدبیر پایدار با عنوان “مسئولان با زبان بی‌زبانی می‌گویند؛ تولید لوازم خانگی ممنوع” و نیز یادداشتی به قلم نادر مسلمی، مدیر واحد تحقیق و توسعه نانیوا با موضوع “تجربه و تمرین؛ رمز موفقیت نانیوا” منتشر شده است.

در بخش اقتصاد بازار هشتاد و هفتمین شماره از این نشریه نیز مصاحبه‌هایی با حسین خراسانی معروف به آقای اوتیس با عنوان “بلوغ NFTها به زودی رخ می‌دهد” و هادی اکبری، مدیرعامل شرکت مشاوره مالی و مدیریت روشنگران سحر با موضوع “بقای سازمان‌ها در گروی اجرای فرآیند مدیریت مالی” انجام شده است. همچنین گزارشی با عنوان “آینده صنعت بلاکچین و رمزارزها چگونه است؟” از دیگر مطالب چاپ شده در این بخش می‌باشد.

در بخش دنیای انرژی این شماره، گزارش‌هایی با موضوع “آیا معمای گاز و زمستان سخت اروپا حل شد؟”، “تاثیر اصلاح نرخ خوراک بر صنایع پتروشیمی” و “۲۰۲۵، سال افزایش ۱/۵ میلیون بشکه‌ای نفت خام در هر روز” به چاپ رسیده است.

در بخش دنیای خودرو هشتاد و هفتمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” نیز مصاحبه‌ای با سعید تاجیک، مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با عنوان “دلایل عدم بومی‌سازی تکنولوژی خودروهای برقی” منتشر شده است.

در بخش دنیای صنعت این نشریه یادداشتی به قلم محمد مسلمی‌زاده، مدیر منابع انسانی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با موضوع “جایگاه آموزش در شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر”، گزارشی با عنوان “شرکت بابک مس ایرانیان؛ واحد صنعتی نمونه و کارآفرین برتر” و همچنین گزارشی از مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت صبانور با موضوع “افزایش ۲۰۷ درصدی سرمایه کنور” به چاپ رسیده است.

در بخش اقتصاد کلان هشتاد و هفتمین شماره این نشریه نیز گفت‌وگوهایی با علیرضا محمدی دانیالی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران؛ بهزاد رحیمی، لطف‌اله سیاهکلی و سید جواد حسینی‌کیا، از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با عنوان “تنگ‌تر شدن حلقه مشکلات در صنعت لوازم خانگی” انجام شده است. همچنین یادداشتی به قلم مهدی کریمی تفرشی، رییس کارگروه کسب‌وکارهای جاده ابریشم سازمان ملل – یونسکو با موضوع “صنایع غذایی؛ برگ برنده در توسعه صادرات غیرنفتی” از دیگر مطالب منتشرشده در این بخش است.

در بخش اقتصاد هنر ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” گفت‌وگویی اختصاصی با خانم لیلا کریمخانی، موسس کارگاه چرم هورامان با عنوان “ضرورت حمایت از زنان خودسرپرست و مشاغل خانگی” به چاپ رسیده است.

همچنین یادداشتی به قلم مرتضی فغانی، عضو اتاق بازرگانی تهران با عنوان “مالیات؛ برزخ کسب‌وکارها در سال آینده” از دیگر مطالب منتشرشده در شماره جدید ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” است.

هشتاد و هفتمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در ۸۴ صفحه با قیمت ۲۰۰ هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری به نشانی www.dsarmaye.ir از هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات