انتصاب در شرکت پتروشیمی کیان

عبدالرسول جوادی بالاجاده به سمت مشاور مدیرعامل و رئیس اداره ارتباطات و روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی کیان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه گذاری آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی کیان، مهندس عبدالله یاوری عضو هیت مدیره و مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیان در حکمی ” عبدالرسول جوادی بالاجاده ” را به سمت ” مشاور مدیرعامل و رئیس اداره ارتباطات و روابط عمومی ” منصوب کرد.

مهندس یاوری در این حکم آورده است ” نظر به شایستگی ،تجارب ارزنده و مفید به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان ” مشاور مدیرعامل و رئیس واحد ارتباطات و روابط عمومی شرکت پتروشیمی کیان منصوب می‌شوید.
یاوری تعامل و همفکری با سایر مدیران شرکت و ارتباط موثر با سهامداران و اصحاب رسانه را در جهت معرفی ظرفیت اقتصادی شرکت کیان را تاکید داشتند.
جوادی بالاجاده دارای سوابق مدیریتی در رسانه ملی، شبکه‌های رادیویی، تلویزیونی، مشاور وزیر تعاون در دولت‌های نهم و دهم، مشاور معاون وزیر،  رئیس حوزه توسعه منابع ، پشتیبانی وزارت ورزش، روابط عمومی سازمان صداوسیما، فدراسیون‌های ورزشی، سبک‌های هنرهای رزمی، سردبیری چند رسانه و پایگاه خبری و از فعالان حوزه رسانه و روابط عمومی را در پرونده خدمتی خود دارد.

یاوری در جلسه شورای مدیران شرکت پتروشیمی کیان روابط عمومی را حلقه مستحکم ارتباط مدیران با همکاران و سهامداران و معرفی ظرفیت‌های اقتصادی این مگا پروژه در کشور و بین‌الملل بسیار موثر دانستند و همکاری همه ارکان مدیریتی شرکت را در جهت اجرای برنامه‌های حوزه ارتباطات و روابط عمومی شرکت پتروشیمی کیان را خواستار و تاکید داشتند.

انتهای خبر/

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات