بازدید دکتر عبوری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری غدیر و دکتر قنبری مدیرعامل شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان از سایت پتروشیمی کیان

مگا پروژه پتروشیمی کیان یکی از راهبردی‌ترین و بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی‌ها در کشور و منطقه است. قنبری بر سیاست حمایتی پارسیان از مگا پروژه کیان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه گذاری آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی کیان، دکتر مهدی عبوری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر و دکتر قنبری مدیرعامل شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان با هیئت همراه از سایت مگا پروژه پتروشیمی کیان در عسلویه بازدید کردند.

بر اساس همین گزارش، این بازدید که در روز چهارشنبه دوازدهم مهرماه با بدرقه رسمی مهندس عبدالله یاوری مدیرعامل، دکتر علی پور قائم‌مقام، مشاورین و مدیران شرکت پتروشیمی کیان صورت پذیرفت.

دکتر مهدی عبوری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر، دکتر قنبری مدیرعامل شرکت گسترش صنعت نفت و گاز پارسیان و هیات همراه در بدو ورود به سایت کیان از مراحل پیشرفت پروژه و بخش‌های آن بازدید و در جلسه شورای مدیران شرکت کیان شرکت کردند.

در این بازدید دو ساعته، مهندس یاوری عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل و دکتر علی پور عضو هیئت‌مدیره و قائم‌مقام شرکت کیان، مهندس سلطانی مدیر سایت کیان، گزارش کاملی از فرآیند حرکتی و توسعه‌ای، اقدامات صورت پذیرفته و نیازمندی‌های مساعدت در تامین منابع مالی و اعتباری، ورود سرمایه‌گذاری و تضامین تامین منابع و حمایت‌های سهامداران شرکت پتروشیمی کیان (پترو فرهنگ و پارسیان) موانع موجود و راهکارهای برون‌رفت از آن ارائه دادند.

در ادامه دکتر قنبری مدیرعامل شرکت گسترش صنعت نفت و گاز پارسیان نیز به برنامه‌ها و سیاست‌های حمایتی از پروژه پتروشیمی کیان با لحاظ شاخص‌های اهمیتی و عظمتی پروژه پرداختند.

دکتر مهدی عبوری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر نیز در سخنان خود، مگا پروژه پتروشیمی کیان را یکی از راهبردی‌ترین و بزرگترین مجتمع پتروشیمی در کشور و منطقه دانستند.

عبوری عظمت و ضرورت تکمیل پروژه کیان را بسیار بااهمیت خواندند و اهتمام همه ارکان مدیریتی در شرکت سرمایه‌گذاری غدیر، گسترش نفت و گاز پارسیان و پتروشیمی کیان در این مسیر را توصیه و تاکید داشتند.

انتهای پیام/

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات