مدیرعامل شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان

به زودی شاهد پیشرفت‌های خوبی در احداث پتروشیمی کیان خواهیم بود

بزرگترین همت و دغدغه پارسیان، بهره‌برداری از پروژه کیان است و اولویت اول این پروژه "‌راه‌اندازی طرح الفین‌" و اولویت‌های بعدی پس از پیشرفت جبهه‌های کاری در فاز یک الفین خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه‌گذاری آنلاین و به نقل از روابط ‌عمومی شرکت پتروشیمی کیان، دکتر اسماعیل قنبری، در گفت‌‌و‌گوی رسانه‌ای با شبکه تلویزیونی صنعت پتروشیمی iranpiptv اعلام کرد: خوشبختانه با پیگیری، همراهی و جلسات متعدد با سایر سهامداران، مشکلات پیش روی احداث پتروپالایشگاه کیان مرتفع شد.

وی افزود: منابعی که بتواند درآمد غیر فعال سالانه کیان را تامین کند، مرتفع کردیم.

به گفته مدیرعامل شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان، اخبار خوبی در راه است و به زودی شاهد پیشرفت‌های خوبی در احداث پتروشیمی کیان خواهیم بود.

قنبری اظهار کرد: بزرگترین همت و دغدغه پارسیان، بهره‌برداری از پروژه کیان است و اولویت اول این پروژه “‌راه‌اندازی طرح الفین‌” و اولویت‌های بعدی پس از پیشرفت جبهه‌های کاری در فاز یک الفین خواهد بود.

وی، ثمره این اقدام را سبد ارزآوری کشور دانست و گفت: اولویت اول، الفین و اولویت دوم، پلی اتیلن در دو جبهه کاری موازی است.

مدیرعامل شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان بر یکپارچگی و اجرای منسجم پروژه با فازبندی و اولویت‌بندی در فازهای تعریف شده تاکید داشت.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات